|
S: Linksys EA6900 AC1900 Router |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Maj-2015 kl. 09:43 |
Hej,
Jeg har en Linksys EA6900 AC1900 router stående som jeg ikke får brugt. Den er ca 1 år gammel men har stået ubrugt i sin kasse langt det meste af tiden. HBO 600pp
|
|
![]() |
|
hehola ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2015 Sted: Brønderslev, Da Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med 500 inkl Porto?
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
500pp kan jeg være med til, men lader den lige løbe i et par dage. Skal vi sige indtil tirsdag aften.
/ask
|
|
![]() |
|
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Hvad med afhentet i morgen for 500 :-)
Kreissl |
|
![]() |
|
Den kan godt afhentes, men som sagt så lader jeg den køre til tirsdag med mindre der kommer et rigtigt godt bud.
|
|
![]() |
|
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
ok, men jeg var i Langå i morgen :-)
|
|
![]() |
|
Hvor kommer du fra, hvis der er i nærheden af Langå kunne jeg nok svinge forbi en dag med godt vejr.
Ellers er jeg i Aarhus næsten hver dag.
Hvis du vil hente i dag og jeg skal lukke salget før annonceret tid, så kræver det et bedre bud - det er en router til 1200 som står som ny. |
|
![]() |
|
Fair argumenter :-)
Du bør nok heller ikke afbryde tidsplanen. Der er altid nogle, der bliver vældigt sure :-)
Jeg vil så gerne byde 600 (Gpris 39) inkl transport til Randers. Porto eller andet :-) |
|
![]() |
|
600 inkl transport til Randers kan vi godt finde ud af, på den betingelse at det kan ske en dag med godt vejr (tager den på ryggen på en MC tur).
Hvad er GPris? Redigeret af jacobask - 25-Maj-2015 kl. 08:37 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Nå ja, det hedder Gporto :-), men pointen er den samme. GLS-levering bare billigere :-)
Du siger bare til, hvis jeg vinder budrunden |
|
![]() |
|
Ja, det skal jeg gøre - lukker i morgen når ungerne er lagt i seng - lad os sige 20:30.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |