recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Linksys PLEK500 Homeplug AV2 Powerline Kit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Linksys PLEK500 Homeplug AV2 Powerline Kit

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Linksys PLEK500 Homeplug AV2 Powerline Kit
    Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 12:32
Da jeg aldrig fik brug for dette sæt alligevel sælges det nu, købt af anden medlem herinde, kan ikke huske om jeg dengang fik kvitering med, kan dog ikke finde den, er pakket i org embelage, testet og virker

Powerline AV Netværks Extender Kit (1-port Netværks Adapter + 1 port Netværks Adapter)

Powerline er den nemmeste vej til at opsætte eller udvide et netværk i hjemmet uden at skulle trække kabler eller ledninger. Med Powerline bruger du dine eksisterende el-installationer til at transportere data, du smækker en powerline adapter i nær din router og forbinder disse to enheder med et ethernet kabel, den anden adapter sætter du et sted i huset/lejligheden, hvor du har brug for et eller flere netværksstik. Tilslut enheder via elnettet (stikkontakten) og tilslut dit HD-TV, Blu-ray-afspiller eller spillekonsol til dit netværk Oplev HD streaming med hastigheder på op til 500Mpbs

• Kører over alle hjemmets faser
  • Begge enheder med Gigabit ethernet port
  • Få op til 500Mbps forbindelse delt mellem alle enheder der er tilsluttet elnettet (stikkontakten)
  • Omformer enhver stikkontakt til en netværks-tilslutning
  • Øger rækkevidden af dit trådløse netværk
300 afhentet eller plus porto
befinder sig i 6920
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu