|
S: Linn unidisk 1.1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HIFI2021 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2021 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-August-2021 kl. 12:37 |
Sælger denne fantastiske CD-afspiller. Det er et top-end produkt.
Afspilleren virker desværre ikke længere, idet den ikke vil læse CD'erne, som man sætter i. Jeg har gennem dialog med ScalaHifi fået oplyst, at det lyder til, at det er laseren, der er gået i stykker, hvilket så vidt vides ikke lige kan fremskaffes. CD-afspilleren sættes derfor til salg hvis nogen kunne have interesse i CD-afspilleren - uanset ovenstående problematik, idet man evt. selv har en løsning. Prisen vil selvfølgelig klart afspejle dette. Jeg vil ikke sætte en pris på, men jeg opfordrer til, at man giver et bud, hvis man er interesseret. Afspilleren står i Aarhus C. Jeg kan desværre ikke finde et link til produktet, men her er en anmeldelse: Redigeret af HIFI2021 - 07-August-2021 kl. 13:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |