recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Linn unidisk 1.1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Linn unidisk 1.1

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HIFI2021 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-August-2021
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HIFI2021 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Linn unidisk 1.1
    Sendt: 07-August-2021 kl. 12:37
Sælger denne fantastiske CD-afspiller. Det er et top-end produkt. 

Afspilleren virker desværre ikke længere, idet den ikke vil læse CD'erne, som man sætter i. Jeg har gennem dialog med ScalaHifi fået oplyst, at det lyder til, at det er laseren, der er gået i stykker, hvilket så vidt vides ikke lige kan fremskaffes.

CD-afspilleren sættes derfor til salg hvis nogen kunne have interesse i CD-afspilleren - uanset ovenstående problematik, idet man evt. selv har en løsning. Prisen vil selvfølgelig klart afspejle dette.

Jeg vil ikke sætte en pris på, men jeg opfordrer til, at man giver et bud, hvis man er interesseret. 

Afspilleren står i Aarhus C. Jeg kan desværre ikke finde et link til produktet, men her er en anmeldelse: 

Redigeret af HIFI2021 - 07-August-2021 kl. 13:03
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu