|
S: Lissau 92" Tab Tension ISF |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
brutusaurus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2009 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2013 kl. 15:54 |
Da jeg snart skal flytte sælger jeg dette lærred.
Det er et 92" tab tension lærred fra danske lissau. Det er Fjernstyret via remote. Det er med hvid ISF certificeret dug. Er i aluminiums kassette. Eneste problem er at det knirker når det kører op og ned. pris: 7000,-
|
|
![]() |
|
brutusaurus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2009 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Tingkaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
hvor gammelt er det?
Og hvor i landet ?
|
|
![]() |
|
jeg fik det da jeg flyttede ind hvor jeg bor nu, så det må være små to år gammelt nu.
Det befinder sig i Taastrup nær Roskilde på Sjælland.
|
|
![]() |
|
Har nu fundet ud af at det er lidt yngre end først antaget, det er lidt under 2 år gammelt
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Må man være så fræk at høre om hvad du fik for det?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |