|
S: Lækker HP Envy 15-1099eo kraftfuld bærbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 23:52 |
Hej
Jeg ønsker at sælge en HP Envy 15-1099eo bærbar computer i solid byggekvalitet med følgende kvalitetskomponenter: Intel Core i7 720QM / 1.6 GHz 4-kernet processor, 4 GB DDR3 RAM, 15,6" LED skærm, ATI Radeon 4830 - 1 GB grafik. 320 GB. harddisk. Windows 7 Home Premium 64 bit.
I meget fin stand. Der er lavet systemgendannelse på computeren, så den står med fabriksimage, som da den blev købt. Maskinen har for det meste af sin hidtidige levetid været brugt i dock, så der er minimal slitage på tastatur mv.
Der medfølger et nyt eksternt batteri. Det interne alene holder ca. ½ time.
Med ny Targus taske/sleeve, originale HP recovery medier, ekstern HP DVD SuperMilti DL drev, Zalmann ZM-NC2000 Notebook Cooler.
Købspris 12/2009 ca. kr. 12.000. Dokumentation og manualer haves.
Se billeder i link'et
![]() Befinder sig i Hjørring, Nordjylland.
Er pakket ned klar til afsendelse, men afhentning på privatadressen foretrækker jeg alligevel.
Utrolig velholdt bærbar med beats audio mv.
Jeg kan kontaktes her på siden, eller via de oplysninger som står på link-siden.
Med venlig hilsen Redigeret af Ravnholdt - 16-Oktober-2012 kl. 23:53 |
|
![]() |
|
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Bud modtages også ![]() Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
HP Envy'en er nu solgt. Mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |