|
S: Logitech Harmony 895 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey - øhm... Hva gør vi her...?
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
Det er dig der sælger og bestemmer over den!?
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Kan kun tale for mig selv, men hvis jeg havde sat deadline kl 23 så holdt jeg mig til den :)
|
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Ok - så holder jeg mig ordret til mit indlæg med sluttidspunktet.
Da jeg ikke fik skrevet noget om forlængelse, må det være sidste bud INDEN kl. blev 23, der løber med handlen. Det er Rolias med 200 plus porto. Rolias: send en pb med din adresse og hvordan du ønsker den tilsendt(hvilken porto osv) så returnerer jeg oplysninger om betaling. |
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
Ærlig man ???
|
|
![]() |
|
Du snyder dig selv jeg har budt 250 kl.23
|
|
![]() |
|
sorry anoz der budt 250 kl23
|
|
![]() |
|
Jeg kunne sikkert godt argumentere for at hive en 50'er mere ud af det, men kl. var over 23:00 på det tidspunkt. Jeg kunne bare have taget højde for bud i sidste øjeblik, så den må jeg æde som en slags lærestreg 😉
|
|
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
God stil, bestemt et plus i min bog ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |