|
S: logitech harmony 900 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2015 kl. 20:31 |
Sætter hermed et logitech harmony 900 med tilhørende Bluetooth PlayStation kontrol modul med.
Befinder sig i Auning Pris: HBO 500kr ![]() Redigeret af Korsbæk - 07-Januar-2015 kl. 11:19 |
|
![]() |
|
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
opdateret med billede
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Ved du hvad forskellen er på den du sælger og en Harmony One?
|
|
![]() |
|
Harmony 900 kan også betjene produkter over RF samt den kan sende ir koder over rf til den medfølgende ir extender, hvilket vil sige at man kan betjene produkter som er gemt i et skab med lukkede låge.
Der medfølger også en adapter til betjene en PS3 med fjernbetjeningen. |
|
![]() |
|
noobz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2012 Status: Offline Point: 73 |
Hvad siger du til 450 pp ?
|
|
![]() |
|
Det kan jeg godt gå med til.
|
|
![]() |
|
den_ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2007 Status: Offline Point: 128 |
byder 500 kr.
|
|
![]() |
|
Jeg vil foretrække at det bliver afhentet, men det kan også lade sig gøre at sende det. Hvad siger de to byder? Skal det sendes eller afhentes.
|
|
![]() |
|
den_ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2007 Status: Offline Point: 128 |
Hvis jeg har den vindene pris skal det en tur med postmanden
|
|
![]() |
|
Den_ du har jo den højeste pris, så du har "vundet". Så vil jeg sende den til dig billigst muligt med PostDanmark. Hvis du ønsker andet skal du betale for det.
Vil du ikke sende mig din adresse på en PM. Så sender jeg mine betalings oplysninger til dig. |
|
![]() |
|
solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |