recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Logitech Harmony Touch (HBO 600,-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Logitech Harmony Touch (HBO 600,-)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 19:48
Nej stadige til salg :)
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 18:31
Mange der skriver til mig men inden der kaster sig ud i detSmile
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 19:43
Seriøst?? hvorfor kommer folk med så lave bud over pm!! HBO betyder højeste bud over.. Så sælger jeg nok ikke til 200, 300 eller 400 kr!!AngryAngry

Recordere er sku ikke så seriøst som det har værtConfused
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 20:00
krisen........................ du ved.............. som alle politikere siger der er.....

Krisen....   men Hi-Fi skal der sgu ---næsten---være råd til....
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Seriøst?? hvorfor kommer folk med så lave bud over pm!! HBO betyder højeste bud over.. Så sælger jeg nok ikke til 200, 300 eller 400 kr!!AngryAngry

Recordere er sku ikke så seriøst som det har værtConfused

Seriøst?! Du skriver herinde at der ikke er nogen der byder, så giver jeg dig et bud over PM for ikke at spamme din tråd og så reagerer du sådan? Hvor gammel er du? Tænk lige på du selv skriver den er over 2 år gammel uden rest garanti, har selv haft 3 895´er hvor skærmen er stået af lige efter udløb af garanti, så det vel fair nok at komme med et bud over PM uden at du tager sådan på vej.....
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 20:35
Oprindeligt skrevet af oo27 oo27 skrev:

Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Seriøst?? hvorfor kommer folk med så lave bud over pm!! HBO betyder højeste bud over.. Så sælger jeg nok ikke til 200, 300 eller 400 kr!!AngryAngry

Recordere er sku ikke så seriøst som det har værtConfused

Seriøst?! Du skriver herinde at der ikke er nogen der byder, så giver jeg dig et bud over PM for ikke at spamme din tråd og så reagerer du sådan? Hvor gammel er du? Tænk lige på du selv skriver den er over 2 år gammel uden rest garanti, har selv haft 3 895´er hvor skærmen er stået af lige efter udløb af garanti, så det vel fair nok at komme med et bud over PM uden at du tager sådan på vej.....

Har fået massere bud.. også fra andre end dig men når hbo er 600 er der vel ikke nogen som helst grund til at byde under? 
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 19:39
Lad mig sige det på den måde.. Jeg har sagt ja til et bud på 500.. men gider ikke slev betale porto.. Så bare kom i gang folkBig smile
Til top
Redcap Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Redcap Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 21:26
hvad koster den i porto
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu