|
S: Logitech Squeezebox Classic |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2015 kl. 10:25 |
Hej,
jeg sælger min Squeezebox eftersom den ikke bliver brugt mere. Virker perfekt, dog har displayet lidt ridser (se billede). Fjernbetjening og stik medfølger. Pris 250kr. Kan sendes for 70kr. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor henne?
|
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
I Freiburg, Tyskland. I KBH området efter 20. maj.
|
|
![]() |
|
mflansmose ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2015 Status: Offline Point: 2 |
Hvis der ikke er nogle der er villige til at betale fragten inden, så vil jeg gerne tage den for de 250,- når den kommer til KBH :)
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |