|
S: Logitech Squeezebox duet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
ThomasWri ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2014 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2014 kl. 17:59 |
||
Komplet sælges med remote da jeg har skiftet til Sonos. Højeste bud over 400
|
|||
![]() |
|||
Ney ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-November-2010 Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvorhenne i verden?
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Med bare en smule anstrengelse, vil jeg sige: Sydsjælland!
M.v.h. |
|||
![]() |
|||
Ney ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-November-2010 Status: Offline Point: 49 |
||
Hvorfor anstrengelse? Og sydsjælland er et vidt begreb :) |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Fordi jeg skulle gøre det for dig! For du gad ikke gøre dig den mindste anstrengelse, for selv at finde ud af det. Jeg vil gætte på Maribo. M.v.h. |
|||
![]() |
|||
ThomasWri ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2014 Status: Offline Point: 26 |
||
Hov har helt glemt denne varen ligger i Galten v. Århus og er stadig til salg
|
|||
![]() |
|||
||
Det er desværre endnu længere væk end maribo. Så det bliver ikke til mig medmindre der ryger en del af prisen.
|
|||
![]() |
|||
||
jeg pakker og sender den til dig for 400 alt incl? du kan betale med Mobilepay
|
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
||
Jeg byder 350kr afhentet eller 400kr inklusiv forsendelse.
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
||
Nu ligger Maribo altså ikke på Sydsjælland. |
|||
![]() |
|||
||
jeg har sendt en pb til dig notfast
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |