|
S: Logitech Touch Fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2013 kl. 21:28 |
Sælges: Logitech Touch Fjernbetjening
Sælger den fordi jeg både har en One og 900. og de passer bedre til min smag. 100% iorden. Original emballage haves. Mangler: Kvittering samt et micro usb kabel til at synce med. men det kabel har de fleste nok på lager fra deres andet grej ( telefoner osv ) Den er købt af en anden bruger her fra recordere. Den befinder sig i post nr 4623 Lille Skensved Prisen: 550.- ved afhentning skal den sendes er det plus 85.- til porto. ![]() |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den vil jeg gerne købe! Send bare bare en pm vist den ikke er solgt :-)
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
McNiklas du kom først
PM sendes |
|
![]() |
|
Solgt på 30 minutter
![]() |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
ja det gik lidt hurtigt, jeg ville ellers gerne ha givet 600,- for den.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja det var billigt når en ny koster 1200...
|
|
![]() |
|
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Overvejer også en One. Er den da bedre funktionsmæssigt end Touch?
|
|
![]() |
|
Det er smag og behag.
Jeg savnede tal tasterne som One har som rigtige tryk. De virker ens med aktiviterne. Og touch har lidt mere man kan justere på remoten. Med one skal alt klares via pc. Har også en 900 som er meget fedre da den klarer opgaven uden at pege. Men det er en helt anden snak. |
|
![]() |
|
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Bruger One RF el IR?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |