recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Lærred, 3D briller og loftbeslag.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Lærred, 3D briller og loftbeslag.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MuhsenDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Februar-2016
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MuhsenDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Lærred, 3D briller og loftbeslag.
    Sendt: 07-Februar-2016 kl. 03:10
Efter salg af min BenQ W1070 projektor har jeg noget projektortilbehør tilovers, som nu sælges, da jeg ikke forventer at investere i ny projektor selvom det egentlig var planen.

1 stk. EliteScreen 84" Manuelt lærred. Gain 1.1, 170x127cm. Perfekt stand. Købt 15.10.2015 for 849,- via komplett.dk. Der medfølger selvfølgelig kvittering.

2 stk. Active Shutter genopladelige 3D Briller af mærket Sain Sonic til bl.a. BenQ W1070. Begge er i originale æsker med tilbehør. Perfekt stand.

1 stk. Universel Loftbeslag af mærket goobay. Perfekt stand.

Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2016 kl. 09:40
Hvad skal dine 3d briller koste?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MuhsenDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2016 kl. 10:05
Jeg har ikke lagt mig fast på nogen pris, så du er velkommen til at give et bud.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2016 kl. 10:33
hvor befinder tingene sig ?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MuhsenDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2016 kl. 10:44
De er i Slagelse.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu