recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: lydløs Bay Trail HTCP (J1900+4GB ram+60 GB SSD)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: lydløs Bay Trail HTCP (J1900+4GB ram+60 GB SSD)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: lydløs Bay Trail HTCP (J1900+4GB ram+60 GB SSD)
    Sendt: 28-November-2014 kl. 14:33
Hej, Sælger min ½ gamle lille lydløse HTCP.
Efter flytning bruges den ikke mere da Mytvbuntu-tv-server fungere nu både som backend og frontend:

1. Kabinet --> MS-Tech CI-70 (CI-70/ indbygget PicoPSU på 120W)                                     = 660 kr 

2. Bundkort + CPU -->ASRock Q1900B (Quad-Celeron 2ghs-2,5ghz/MiniITX) (Q1900B-ITX)   = 500 kr

3. HardDisk--> KINGSTON SSDNow 60GB V300 SATA3 6,4cm (SV300S37A/60G)                   = 375 kr

4. Ram --> Kingston 4GB Modul 1600MHz Non-ECC CL11 SODIMM 1_35V (KVR16LS11/4)    = 343 kr

5. Blueetoth reciver + keyboard

Dvs. Bay Trail Quad Core Celeron ved 2 ghz (turbo 2,5 ghz) samt Inten Intel HD grafik 4000, med 4 GB DDR3 (1333mhz) ram og 60 GB SSD, i et fornuftigt udseende alminium kabinet!

Se mere i følgende Tråd --> http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132326

Oprendelig pris 1760 (ikke medregnet blueetoth reicver + keyboard)!

HBO: 1200 kr

Bliver solgt med sletted HD eller OpenElec installeret hvis ønskes!
Forbeholder mig ret til alt!
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 1882
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 15:01
Hold da op....  Alle de oplysninger.... Og så glemmer man at skrive hvor......
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 16:16
Jeg kan dog ikke få øje på medfølgende soft- eller hardware der berettiger den til betegnelsen HTPC. Det er vel bare en lidt sløv PC i sin nuværende form.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg kan dog ikke få øje på medfølgende soft- eller hardware der berettiger den til betegnelsen HTPC. Det er vel bare en lidt sløv PC i sin nuværende form.

Flemming

Er det ikke en fuldstændigt ligegyldig kommentar? 
Hvis du ikke engang ved hvad OpeElec er så skal jeg oplyse dig at det er xbmc indlejret i et minimalt linux-styresytem, hvilket er mig bekendt ganske anderkendt som HTCP software! Og finten er, at en computer til HTCP ikke skal være hurtigt, her er vi mere interesseret i den er lydløs og ikke bruger meget strøm.......men stadig klare sit formål at afspille media-indhold. Nå fatter ikke jeg gider spille min tid på at svare på dette, suk!

stefthom og til evt. interesseret så befinder den sig ved Roskilde!

Redigeret af kbaggen - 28-November-2014 kl. 19:47
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 11:33
Bare lige så folk ikke føler sigt snydt:The HD Graphics (Bay Trail) is based on the Intel Gen7 architecture, which supports DirectX 11 and is also found in the Ivy Bridge series (e.g. HD Graphics 4000). With only 4 EUs (Execution Units) and a relatively low clock speed of up 688 - 854 MHz, the GPU is even slower than the HD Graphics (Ivy Bridge). Therefore, only older and less demanding games will run fluently

Kort sagt: Det er ikke en hd4000 grafikkort, men en ned skaleret udgave af samme.

Redigeret af Notfast - 30-November-2014 kl. 11:35
.....
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 19:33
Det nofast skriver er vist ganske rigtigt, og som den tråd jeg referecer til (som vel er mit revview) så kommer baytrail cpu til kort hvis man ønsker at opscalere med de tunge opscalere så som lacrross3, spline36 i xbmc osv.........så hvis det skulle fremgå at min salgsannoance at dette er en spillemaskine, så er det her med sagt at det er det ikke. Men hvis ønsket er at afspille 1080 HD materiale er den fin. Som sagt før så er finten med baytrail at man kan få passive køling og ikke at det er en fastmonster.

Nå men, det virker heller ikke den blevet revet væk, så kan være den bare skal blive server til et eller andet
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 00:23
Oprindeligt skrevet af kbaggen kbaggen skrev:

Det nofast skriver er vist ganske rigtigt, og som den tråd jeg referecer til (som vel er mit revview) så kommer baytrail cpu til kort hvis man ønsker at opscalere med de tunge opscalere så som lacrross3, spline36 i xbmc osv.........så hvis det skulle fremgå at min salgsannoance at dette er en spillemaskine, så er det her med sagt at det er det ikke. Men hvis ønsket er at afspille 1080 HD materiale er den fin. Som sagt før så er finten med baytrail at man kan få passive køling og ikke at det er en fastmonster.

Nå men, det virker heller ikke den blevet revet væk, så kan være den bare skal blive server til et eller andet

Hvis den var tættere på Østjylland, så var det noget for mig.
.....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu