|
S: M2Tech Young Dac |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 45 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 20:50 |
STADIG HALVANDEN ÅRS GARANTI!!! Jeg sælger hermed min fine DAC da jeg er ved at nedgradere. den udmærker sig i at kunne konvertere 384/32 bit filer hvilket gør lyden ultra klar og med de fineste detaljer i højsædet. Den har flere udmærkelser på nettet samt M2Tech's eget stempel for god kvalitet - skal du finde en DAC under 10.000 så er den her helt klart et lyt værd! Den udmærker sig ved at sepererer instrumenterne utrolig godt, samtidig med at have en utrolig transparent og homogen lyd der giver lytteren det fulde lydbillede og en følelse af at man kan føle hele lydspektreret foran sig. Indgange: Udgange:
Befinder sig syd for kbh Prisidé: 6700,- Redigeret af jona4796 - 22-Oktober-2012 kl. 21:12 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 45 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
ny pris: 6000,-
ved afhentning i denne weekend kan vi finde en endnu bedre pris ;) |
|
![]() |
|
AFHENT IDAG SØNDAG TIL 5200!!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |