recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: M2Tech Young Dac
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: M2Tech Young Dac

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 45 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-Februar-2010
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: M2Tech Young Dac
    Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 20:50

STADIG HALVANDEN ÅRS GARANTI!!!

Jeg sælger hermed min fine DAC da jeg er ved at nedgradere.
Den spiller helt utroligt fantastisk og er virkelig noget af det fineste indenfor digital to analoge convertere du kan finde til denne pris!

den udmærker sig i at kunne konvertere 384/32 bit filer hvilket gør lyden ultra klar og med de fineste detaljer i højsædet. Den har flere udmærkelser på nettet samt M2Tech's eget stempel for god kvalitet - skal du finde en DAC under 10.000 så er den her helt klart et lyt værd!

Den udmærker sig ved at sepererer instrumenterne utrolig godt, samtidig med at have en utrolig transparent og homogen lyd der giver lytteren det fulde lydbillede og en følelse af at man kan føle hele lydspektreret foran sig.

Indgange:
XLR
Coax
USB
Optisk 
BNC

Udgange:
RCA

STADIG HALVANDEN ÅRS GARANTI!!!
Kom og få et lyt og ellers så spørg endelig ;)

Befinder sig syd for kbh

Prisidé: 6700,-

Redigeret af jona4796 - 22-Oktober-2012 kl. 21:12
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2012 kl. 18:43
Bump
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 18:31
ny pris: 6000,-

ved afhentning i denne weekend kan vi finde en endnu bedre pris ;)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 11:07
AFHENT IDAG SØNDAG TIL 5200!!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu