|
S: Mac Mini |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2013 kl. 21:27 |
Sælger min Mac Mini. Da jeg ikke får den brugt, griber min Mac Pro i stedet. Mini er stort set ubrugt, da jeg ikke var hjemme i 2012.
Den er fra 17/11 2011, med følgende konfig: i5 2.3Ghz 4GB ram 500GB HD Model MC815/a Den sælges med Securator total forsikring gældende indtil 17/11 2016. original kasse haves, både hvid og brun. Kvittering og forsikringspapir haves Pris: 3500kr. Står i Esbjerg. Redigeret af Kallespears - 16-Marts-2013 kl. 14:35 |
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen der mangler en Mac Mini?
|
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Hvor stor er harddisk Jesper |
|
![]() |
|
Jeg har skiftet den til en 250GB, den originale var 160GB
Dette er en forveksling med min MAC BOOK PRO MAC MINI HAR 500 GB Redigeret af Kallespears - 20-Marts-2013 kl. 12:31 |
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Jeg er kunne være interesseret men den skal ned i pris. Den er noget dyr i forhold til det man ellers kan få. /Jesper |
|
![]() |
|
vittrup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2012 Status: Offline Point: 5 |
Hvis du vil bytte med nyt eller brugt hi-fi udstyr, er jeg interesseret?!
Søren audiocompagniet http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/sogeresultat.asp?annoncetype=&produkttype=&fri=AUDIOcompagniet&lokalitet= |
|
![]() |
|
Thermighty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
Ja, eller hvis du vil bytte med en Linn Classic Movie DI, står som ny og er stort set ubrugt. Så bytter jeg også gerne )
|
|
Mit Setup
JVC DLA-HD350,Arcam AVR30, Arcam BDP 100, Kef Reference 3 Kef XQ 5.1setup: XQ 30, XQ 10, XQ 50c,XQ 60b,Sony A8, |
|
![]() |
|
Ønsker ingen bytte handler
|
|
![]() |
|
Ved ikke hvad du mener, kan se min ligger i den lave ende af hvad andre har pris sat den til. |
|
![]() |
|
Ingen der står og mangler en Mac Mini 2011 late
|
|
![]() |
|
Jlowe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Status: Offline Point: 185 |
Det er den med HDMI, ikke? Hvad siger du til 2800 + forsendelse? Så overfører jeg gerne i aften.
|
|
![]() |
|
Det er desværre lige i underkanten
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |