recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Macbook Air 2018 - 3500kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Macbook Air 2018 - 3500kr

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pacmagic Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-August-2020
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pacmagic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Macbook Air 2018 - 3500kr
    Sendt: 16-September-2020 kl. 13:17
MacBook Air, flot stand og med fremragende batterilevetid. Købt i August 2018 og kvittering medfølger - 1.8 GHz, 8 GB ram, 128 GB harddisk.

Lækker Macbook Air model 2017, kun lige over 2 år gammel.

Kun brugt meget lidt af min kæreste. Så batteriet fungerer stadig som da det var nyt.

Meget flot stand. Den har dog fået en minimal skramme i højre hjørne som kan ses på billedet. Det ses på ingen måder når computeren er åben og det er kun kosmetisk.:)


Model: Macbook Air 7.2 (A1466)
13,3” skærm, cpu 1.8 Ghz med turboboost
8 GB RAM
128 GB SSD flash drev, til hurtig start + dvale/wake up funktion på 2 sek.
2 USB porte, audio out/hovedtelefon
Robust aluminiumskabinet under 2 cm tykkelse og med vægt på kun 1,3 kilo
Bagebelyst tastatur

Den perfekte studiebærbar til dig der skal bruge en hurtig og let computer der holder strøm en hel dag!

Inkl. Original Apple strøm adapter med forlænger. Den bliver ydermere solgt i sin originale indpakning og selv selvfølgelig med kvittering med en nypris på ca. 8000kr.

Prisidé 3500kr Smile

Afhentning i Valby foretrækkes!




Redigeret af Pacmagic - 16-September-2020 kl. 13:50
Til top
nsandersen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-December-2017
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nsandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2020 kl. 16:56
Hej Pacmagic. Jeg kunne godt bruge denne til min datter. Jeg byder 3.000 kr. for den og henter gerne i Valby efter aftale. Mvh Niels
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu