recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S:  Macbook Air, Squeezebox v3, Touch, WD-TV Live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Macbook Air, Squeezebox v3, Touch, WD-TV Live

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Macbook Air, Squeezebox v3, Touch, WD-TV Live
    Sendt: 06-November-2013 kl. 09:00
Sælger disse ting:

WD-TV Live, 2.gen. Næsten ubrugt, da jeg har brugt min PS3 som primær mediacenter. Æder alt og kan køre 1080p, DTS og DD. Har 2 USB indgange til ekstern HD og/eller dongle. Seneste firmware og kan køre wireless med dongle. Fjernbetjening og PSU medfølger naturligvis.

Squeezebox Classic v3, original Slim Devices. Fejler intet med PSU og fjernbetjening. Mangler een ubetydelig knap på fjernbetjeningen.

Squeezebox Touch, købt af en kammerat, har aldrig været brugt. Meningen var, at den skulle afløse min SB Claasic, men jeg har aldrig fået den brugt. Har kun været pakket ud og sat til een gang. PSU og fjernbetjening medfølger. Kvittering haves. Uden emballage.

PS3 Slim, 320GB, med originale 2 controllere (1 sort, 1 army-grøn), med The Last of Us, Red Dead Redemption, Deus Ex, Killzone 3, Uncharted 2.

MacBook Air, Mid 2012, 1.8Ghz Ivy Bridge, 128SSD, 8GB Ram. Fuldstændig som ny - også på batteriet som har haft under 40 load cycles. Bemærk: 8GB RAM! Kvitt og alt tilbehør haves.

Byd.

Alle ting befinder sig i Aarhus C.

Bytte har INGEN interesse.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 11:16
MacBook : 11" eller 13"?
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 11:46
13"
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 13:20
Tja da elgiganten i Holbæk åbnede havde de den til 4.500,- så hvorfor ikke byde det afhente
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 14:16

Kim, så foreslår jeg, du slår et telt op et tilfældigt sted, og venter til El-Giganten åbner et nyt varehus - på et eller andet tidspunkt. Desuden var det ikke samme model.

Held og lykke med jagten.

Til top
eichmeier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eichmeier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 17:47
wd tv live pris?
kan den køre netflix
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 18:45
Squeezebox Touch ??? Hvad forlanger du? Det er radio via nettet ikke?, Så man kan bare smække et par computer højtalere til den
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 19:49
Eichmeier, den kan desværre ikke køre Netflix. Modellen som kom efter denne, kan. Stadig interesseret?

Benjamin, med Squeezebox kan du streame indhold fra din PC, NAS, Server, og du kan tilmed sætte en ekstern harddisk på køre musikfilerne direkte derfra. Du kan streame en million radio-kanaler via Squeezebox, og bl.a. bruge DR Radio, Spotify, Wimp og MANGE andre services.
Der er indbygget DAC i Squeezebox, men ikke forstærker. Du kan smække et par aktive højtalere på. Det har jeg selv gjort. Fungerer fortræffeligt. Min kæreste vil gerne have Sonos, og derfor sælger jeg.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 19:51
Byder 200 for din wd tv live
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 22:08
Ukke fint :)

Kick starter med et bud på 400 + porto, ka se på DBA at der er nogen stykker fra 600 til 900 så det er vel ikke et skambud

Redigeret af Benjamin7 - 06-November-2013 kl. 22:09
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
cjdanmark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2011
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cjdanmark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 22:50
250 + forsendelse for WD TV live
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 23:09
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Ukke fint :)

Kick starter med et bud på 400 + porto, ka se på DBA at der er nogen stykker fra 600 til 900 så det er vel ikke et skambud

Hej Benjamin. Der er kun een Squeezebox Touch til salg på DBA i øjeblikket, og den står til 1500kr.

Dem som du har kigget på, er enten Squeezebox Classic V3 eller Squeezebox Duet.

400+ porto for for lidt for Touch. Du kan få min Squeezebox Classic til dén pris.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu