|
S: Macbook Pro 15" mid 2012 (solgt) |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 18:51 |
Ovenstående maskine sælges. Den er uden retina skærm :)
Macbook'en er købt ny i Elgiganten i november 2013, så der er stadig en god portion reklamationsret på. Hardwaren er som følger: i7 3610qm cpu på 2.3ghz 500gb harddisk gt650 grafikkort 4gb ram Maskinen har fint kunne følge med i den smule spil, jeg har brugt den til - League of Legends og The Witcher 2. HBO: 6500 kr. Macbook'en sælges også på hol og hwt Redigeret af Jacobtoft - 27-Oktober-2014 kl. 00:26 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
i7?. Min nye i5 uden retina koster 7500kr
|
|
![]() |
|
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
Ja, det er nævnt i tråden, men jeg kan se, at jeg har glemt at skrive '15"' i overskriften
|
|
![]() |
|
Kristian3th ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 128 |
Altså 15"?
Kunne såmænd godt være fristet... :-). Er den i Nordjylland, som din profil siger? Hilsen Kristian |
|
![]() |
|
Ja, en 15". Den er i Nordjylland, men kassen haves til mulig forsendelse :)
Redigeret af Jacobtoft - 17-Oktober-2014 kl. 21:37 |
|
![]() |
|
Kristian3th ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 128 |
OK .-). Hvordan er dens stand? Ridser, brugs-slid m.m.? Hvad med batteritid? Har du brugt den meget som bærbar - eller som stationær?
|
|
![]() |
|
Den har nogle få overfladiske ridser, men intet graverende. Jeg har brugt den mest som stationær.
|
|
![]() |
|
Der er ikke vildt mange cykler brugt på batteriet. Så vidt jeg husker, er det under 90, hvilket er helt udmærket.
Der er intet brugsslid udover ridserne.
|
|
![]() |
|
Ridser er på cover? - ikke noget på skærm og keyboard?
|
|
![]() |
|
Der er intet at se på topcover (keyboard) eller selve keyboardet. De fleste af småridserne (og de er ret små) er på undersiden.
Redigeret af Jacobtoft - 17-Oktober-2014 kl. 21:58 |
|
![]() |
|
Ok - det lyder jo ret godt - må lige i tænkeboks... Men det er præcis den jeg har tænkt mig at anskaffe. Så er meget interesseret :-).
Vil du handle om prisen...? |
|
![]() |
|
Ikke umiddelbart. De 6500 kr. er startprisen for bud, hvilket også er en fair pris i forhold til alt det andet apple-skrammel, der bliver solgt til dyre priser :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |