|
S: Macbook Pro 15" mid 2012 (solgt) |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Kristian3th ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK det er fair nok- men måtte spørge :-). Hvor lang tid kører du budene?
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
De 6500 kr. er startprisen for bud, hvilket også er en fair pris i forhold til alt det andet apple-skrammel
Tja - jeg har lige købt den samme bare et nr. større 2,6 med 8 gb ram ikke retina for 6000 kr på DBA - jeg syntes jeg var heldig og ville godt have givet 7000 kr.
|
|
![]() |
|
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
Du er også undtagelsen, der bekræfter reglen, men det ved du jo også godt. Tillykke, du har gjort dig en meget god handel ;-)
|
|
![]() |
|
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
Det ved jeg ikke helt endnu - og jeg ville sikkert have spurgt om det samme :-)
|
|
![]() |
|
Kristian3th ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 128 |
Årh ja - det var et godt køb. Min kone har samme påsætning på sin job-Mac. Og det kører super... Jeg tænker at din udgave også er helt ok, dog med mere RAM...
|
|
![]() |
|
Du ved det måske, men det er ikke noget problem at skifte ram i den
|
|
![]() |
|
Ved det godt - har gjort det på andre modeller :-)
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
sæt den i dba - der får du nok lidt mere for den - man skal nok også ikke sætte den for højt, så tænker folk at de ligeså godt gå efter en retina
|
|
![]() |
|
Nu er der ca. 2500 kr. op til de brugte 2012-modeller med retina, som også er købt i 2012, så jeg synes som udgangspunkt, at hbo er fair.
|
|
![]() |
|
Har du den stadig til salg?
Edit: Ups - havde ikke set den "opdaterede" overskrift :-) Redigeret af Kristian3th - 27-Oktober-2014 kl. 08:41 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |