|
S: MacBook Pro 15" |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bumper lige denne tråd op, da jeg ikke har haft tid til at fælge salget til dørs :)
Der medfølger ligeledes Magic Mouse og Magic Keyboard med |
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Hvor meget for skærmen alene?
|
|
![]() |
|
Listy77 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
Selvom HBO er 6000kr så byder jeg 4000kr
|
|
![]() |
|
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
Anders, skærm kan du få for 3500 |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
Ellers jeg har samme stand til overs :-) mvh Jesper |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Det er sku for dyrt for skærmen. Det kan man få 27" udgaven for på dba.dk
|
|
![]() |
|
Listy77 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
Bare for og sætte det lidt i perspektiv så købte jeg nemlig min 27 tommer Apple skærm for 3000 kr på dba.dk
|
|
![]() |
|
Ret skal være ret, troede den lå deromkring.
Sætter den ned til 3000.- Fin pris Listy, og godt køb. Personligt vil jeg vælge 24" da jeg syntes 27 er al for stor :) |
|
![]() |
|
Det ændrer ikke på at prisen for en 27" er og bør være væsentlig højere, da nyprisen ligeledes er. Dine personlige præferencer er temmelig irrelevante for brugtsalg.
God vind med salget ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |