|
S: Macbook Pro 17", 2007 - Fungerer, sælges defekt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Frogman135 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-August-2014 kl. 13:11 |
Hej.
Jeg har en gammel Macbook Pro 17" fra 2007, 2.4GHz Intel Core 2 Duo, 2GB ram, 250GB HDD, NVIDIA GeForce 8600M GT med 256MB GDDR3 SDRAM og dual-link DVI. Den virker, som den skal, men jeg sælger den som værende defekt, da batteriet er gået og dermed fjernet fra maskinen (jeg har det stadig liggende hvis det måtte have interesse). Og blæserne larmer ret meget, så de bør nok renses eller skiftes (har jeg ikke forstand på). http://www.dba.dk/macbook-pro-17-2007-24/id-1007558901/ Jeg sælger den for HBO 1200,- Eller evt bytte til PS Vita, andet Apple grej eller andre spændende ting. |
|
![]() |
|
Grandpa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken version af OS X kan det køre?
|
|
![]() |
|
Frogman135 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er installeret Maverick på den (det seneste) og det kører fint.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |