|
S: MacBook Pro, MC373DK/A, Defekt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ahlmanns ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2017 kl. 13:25 |
Fra Mid 2010
ProcessortypeCore = i7 Hukommelsesstørrelse = 4 GB Lagringskapacitet (indbygget) = 500 GB Skærmstørrelse = 15.4 " Skærmopløsning = 1440 x 900 Grafikprocessor = NVIDIA GeForce GT 330M / Intel HD Graphics Defekten er at den nogle gange genstarter. CD drevet læser heller ikke så godt længere. Har original emballage samt transportkasse hvis den skal sendes. Har pt. et bud på 1100,- så den sælges til højeste bud derover. Billeder kan ses på DBA: http://www.dba.dk/macbook-pro-mc373dk-a-def/id-1034642367/ |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Repaste, tjek køler ?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Ahlmanns ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Jeg tvivler på det kan gøre det. Jeg gider hellerikke rode med det, da jeg har købt den nye 15" med touch
|
|
![]() |
|
Solgt!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |