|
S: Mackie Mixer onyx 1220 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2015 kl. 22:50 |
Sådan en sag Sælges
Original emballage plus manual haves. Har desværre ikke plads til den selv. Befinder sig i Holstebro Absolut min. pris er 1500 kr. Så det sælge den til eller HbO 1500Kr. Redigeret af Japer - 10-April-2015 kl. 22:51 |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alder, stand og følger der en kvittering med?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Hej
Jeg har ingen kvittering. Jeg har selv købt den brugt og kender derfor ikke alderen. Synes den er i meget god stand.
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Jeg har lige undersøgt forholdende. Jeg kan se at Mackie har lavet en ny opdateret version af mixeren, som sælges fra ny til 2.600,- inkl. moms. Da jeg skal bruge den i mit firma, er min pris på en ny altså kun lige over 2.000 kr da jeg ikke betaler moms. Derfor synes jeg at 1.500,- for en gammel model med en ukendt alder, er mere end jeg vil betale. Men hvis du vil sælge den for 900,- inkl. forsendelse vil jeg gerne købe den.
|
|
![]() |
|
Okay, ser umiddelbart ud til du har ret i du kan få en model der svarer til som koster 2600,- Synes bare den ser billigere ud rent kvalitets mæssigt end denne. Det er den sikkert ikke. Det er selvfølgelig ikke nemt at konkurrere når du kan trække moms fra osv. 900 kr. har jeg ikke lyst til at sælge den for. Synes egentlig 1500 kr. er en fair pris når man kigger på en ny mixers pris.
Men vil justere min. Prisen i forhold til omstændighederne og sætte den til min. 1200kr. eller Hbo: 1200kr. Til denne pris betaler køber alle forsendelesomkostninger. Foretrækker afhenting. Håber du kunne være interesseret i denne pris dr gonzo |
|
![]() |
|
Jeg forstår godt din situation, men mit bud på 900,- er nøje afmålt i forhold til at købe en ny i mit firma, hvor jeg både kan trække moms fra, og resten af udgiften kan bogføres og trækkes fra i skat, hvilket ikke er helt så simpelt med en brugt vare. Så jeg vil derfor stå ved mit bud. Det haster ikke for mig at få en mixer installeret. Så jeg synes du skal undersøge om der ikke dukker en anden køber op. Hvis ikke der kommer en anden køber, og du beslutter dig for at sælge til mig, kan du kontakte mig på en PM, så melder jeg straks tilbage.
|
|
![]() |
|
Jo tak skal du ha. Så må vi se hvor hurtigt jeg bliver træt af at ha den til at stå :-)
Hvis der ikke kommer andre interesserede. |
|
![]() |
|
Solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |