recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Mackie Mixer onyx 1220
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Mackie Mixer onyx 1220

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Mackie Mixer onyx 1220
    Sendt: 10-April-2015 kl. 22:50
Sådan en sag Sælges

Original emballage plus manual haves.

Har desværre ikke plads til den selv.

Befinder sig i Holstebro

Absolut min. pris er 1500 kr.

Så det sælge den til eller HbO 1500Kr.

Redigeret af Japer - 10-April-2015 kl. 22:51
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 10:05
Alder, stand og følger der en kvittering med?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 11:18
Hej

Jeg har ingen kvittering. Jeg har selv købt den brugt og kender derfor ikke alderen.
Synes den er i meget god stand. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 11:35
Jeg har lige undersøgt forholdende. Jeg kan se at Mackie har lavet en ny opdateret version af mixeren, som sælges fra ny til 2.600,- inkl. moms. Da jeg skal bruge den i mit firma, er min pris på en ny altså kun lige over 2.000 kr da jeg ikke betaler moms. Derfor synes jeg at 1.500,- for en gammel model med en ukendt alder, er mere end jeg vil betale. Men hvis du vil sælge den for 900,- inkl. forsendelse vil jeg gerne købe den.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 12:10
Okay, ser umiddelbart ud til du har ret i du kan få en model der svarer til som koster 2600,- Synes bare den ser billigere ud rent kvalitets mæssigt end denne. Det er den sikkert ikke. Det er selvfølgelig ikke nemt at konkurrere når du kan trække moms fra osv. 900 kr. har jeg ikke lyst til at sælge den for. Synes egentlig 1500 kr. er en fair pris når man kigger på en ny mixers pris.

Men vil justere min. Prisen i forhold til omstændighederne og sætte den til min. 1200kr. eller Hbo: 1200kr. Til denne pris betaler køber alle forsendelesomkostninger. Foretrækker afhenting.
Håber du kunne være interesseret i denne pris dr gonzo
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 12:33
Jeg forstår godt din situation, men mit bud på 900,- er nøje afmålt i forhold til at købe en ny i mit firma, hvor jeg både kan trække moms fra, og resten af udgiften kan bogføres og trækkes fra i skat, hvilket ikke er helt så simpelt med en brugt vare. Så jeg vil derfor stå ved mit bud. Det haster ikke for mig at få en mixer installeret. Så jeg synes du skal undersøge om der ikke dukker en anden køber op. Hvis ikke der kommer en anden køber, og du beslutter dig for at sælge til mig, kan du kontakte mig på en PM, så melder jeg straks tilbage.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 13:13
Jo tak skal du ha. Så må vi se hvor hurtigt jeg bliver træt af at ha den til at stå :-)
Hvis der ikke kommer andre interesserede.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2015 kl. 11:57
Solgt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu