|
S: MacMini, Boxee og Beats Studio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
malian66 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2013 kl. 10:45 |
Så er det tid til at få solgt lidt udstyr, jeg ikke bruger længere.
Mac Mini Medio 2011 2,3 GHz Intel Core I5 Intel HD Graphics 3000 512 mb 8 gb RAM 500 GB harddisk Magic Mouse Mountain Lion installeret Intet tastatur Købt april 2012 Kvittering følger med og original emballage Pris=3.400 kr. ------------------------------ Dr. Dre Beats Studio høre telefoner Købt juni 2011 Kvittering følger med og original emballage Pris=1.100 kr. ------------------------------- Boxee Box fra Dlink Ca. 2 år gammel Kan ikke finde kvittering men er i original emballage Det hele er i tip top stand og kan afhentes i Horsens. Mvh. Max
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
300kr for boxee
afhentet
Redigeret af Theilo - 24-Februar-2013 kl. 11:08 |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
malian66 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 84 |
Boxee skal gå for minimum 500 kr.
|
|
![]() |
|
Peden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 117 |
Byder gerne 3.000 (plus evt. porto) for din Mac Mini.
|
|
![]() |
|
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Hvad siger du til kr. 400 for Boxee?? Så kan jeg afhente den senere i dag?
|
|
![]() |
|
Jeg vil lade folk byde til onsdag kl. 18, og kommer der ikke højere bud end de nuværende, bliver de solgt for det der allerede er budt. Jeg vil dog fortrække, at det bliver afhentet i Horsens frem for jeg skal til at sende.
Mvh. Max
|
|
![]() |
|
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
Bud på Mac Mini. Vil gerne byde 3200 plus forsendelse hvis muligt.(er fra København)
|
|
![]() |
|
Boxee og MacMini solgt.
Mvh. Max
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |