recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Marantz SR5015 Surroundforstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Marantz SR5015 Surroundforstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
real_per Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-December-2004
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér real_per Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Marantz SR5015 Surroundforstærker
    Sendt: 03-December-2022 kl. 11:25
Havde købt denne surroundforstærker til min gamle lejlighed, men er i mellemtiden flyttet, og kan ikke få højtalerne op i min nye lejlighed. Det er den nyeste Model fra Marantz.

Derfor sælger jeg forstærker og højtalere.
De er alle købt i år, og kun pakket op for at teste dem.

Den har alt i streaming tjenester, og 2 HDMI udgange, til brug for f.eks. både TV og projektor.
Virker også med PS5/Xbox i højeste opløsning.


Forstærkeren er stadig i original kasse.

Den befinder sig på Østerbro, men kunne måske sendes, da den stadig er i original emballage.
Foretrækker dog, den bliver afhentet.

Data:

MARANTZ - SR5015 - SORT
Type: Surroundreceiver
Effekt: 7 kanaler 180W
Formater: Dolby Atmos, Digital, EX, Plus, True HD, Dolby Pro Logic, Logic II, Logic IIx, DTS-X, ES, ES discrete, Neo:6, DTS 96/24, HD, Master Audio, eARC og 8K/60Hz
Tuner: Ja (FM)
Netværk: HEOS, TIDAL, Spotify, Apple AirPlay 2, Tune in m.m.
Højttaler udgang: Skrueterminaler
Indgange: 6 x HDMI, 4 x RCA, 1 x Phono, 2 x Coax, 2 x Optisk, 1 x LAN, 1 x USB (Front)
Udgange: 2 x HDMI, Pre-out 7.2, Zone 2
Fjernbetjening: Ja
Finish: Sort
Mål (BxHxD): 440 x 161 x 348 mm.
Vægt: 10,1 kg.

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2022 kl. 13:09
Hvad er prisen?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Winberg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-December-2022
Sted: Køge
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Winberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2022 kl. 13:33
Goddag

Hvor meget skal du have for forstærkeren?

M.v.h.
Per
Til top
real_per Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-December-2004
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér real_per Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2022 kl. 16:05
Altså den koster jo 7.500,- fra ny.
Så måske omkring 6.000-, ?
Til top
Winberg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-December-2022
Sted: Køge
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Winberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2022 kl. 16:25
Hvad siger du til 5800?
Til top
Winberg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-December-2022
Sted: Køge
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Winberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2022 kl. 22:13
God aften

´Kan se du har sendt en besked til mig, men af en eller anden grund kan jeg ikke se den.... (eller også er jeg ikke så god til det).

Edit: Kan se, at jeg nok ikke har adgang til PM-funktionen pga. jeg er ny bruger og ikke har skrevet så mange indlæg endnu, at denne funktion er aktiveret hos mig.

Kan du ikke sende din besked til mig på mobil: 25151023? til 5800 vil jeg gerne købe den.

Tak på forhånd.

M.v.h
Per


Redigeret af Winberg - 04-December-2022 kl. 08:29
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2022 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af real_per real_per skrev:

Det er den nyeste Model fra Marantz.


Dybest set er det vel næst-nyeste, da SR x015 serien er udgået og erstattet af Cinema serien.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
real_per Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-December-2004
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér real_per Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2022 kl. 14:35
Hej.

Der var åbenbart ikke interesse nok til at svare på sms.
Så hvis der er andre der er interesserede til 5.800,- er den stadig til salg.
Til top
real_per Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-December-2004
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér real_per Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2022 kl. 10:38
Prøver med en pris på 5.500,- for forstærkeren.

Højtalerne kan følger med for 2.000,-
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu