|
S: Marantz SR6011 sølv SOLGT. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 381 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2020 kl. 18:52 |
SOLGT. Købt hos hifi-freaks i oktober 2017 og har stået i min stue lige siden. Fungere 100% upåklageligt og er som ny, klistermærkerne kom af for et par måneder siden 😋 Tager 4k og alle de “nye” lydformater 9 indbyggede forstærkere og 11.2 processor kanaler Original kasse + alt originalt tilbehør følger med. Kan ses og høres i Faxe. SOLGT. Redigeret af spanky - 17-Marts-2020 kl. 15:00 |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5072 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis den er i sort farve byder jeg 3200,-
|
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 381 |
vidste jeg havde glemt at skrive noget, den er sølv 😊
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
Solgt!
Jeg vil gerne slå til på de 3200. Har sendt pb
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Den eneste som bør skrive "solgt" i en salgsannonce er sælger.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Ja helt solgt er den jo ikke endnu, men Henning og jeg skal lige finde en leverings metode
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
Jeps, jeg skulle have skrevet købt!
Ja vi finder snart en måde at få den fragtet på. Tak for handlen (på forhånd).
|
|
![]() |
|
Solgt til Henningdalgaard.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |