|
S: Marantz SR7002 Sort |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2013 kl. 16:23 |
Hej. Jeg ønsker at sælge min Marantz SR7002 i sort i rigtig god stand. Fantastisk vellydende 7.1 reciever med stor strømforsyning på 770W med mulighed for Bi-amp ved 5.1. Har 2 HDMI-out så den kan bruges sammen med både TV og projektor. Har tidligere haft både Onkyo 808 og Pioneer LX81 og på lydsiden er denne Marantz efter min mening dem begge overlegen. Key features: - Pre-out på alle kanaler - 4 HDMI 1.3 Inputs - 2 HDMI 1.3 Outputs - 3 x Optical Toslink Inputs - 3 x Optical Coaxial Inputs - Zone 2 - 2 Remotes medfølger (Begge med mulighed for at styre andre enheder vha. learn) HBO: 3500 kr. Køb nu: 4500 kr. Kvittering, manual og mikrofon medfølger. Befinder sig i 2920 Charlottenlund. Kan høres på XTZ setup som fremgår af signaturen. Mvh. Michael Kirkelund ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 3500
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Bud noteret
|
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 179 |
Jeg har fået lidt ballade for at byde på to forskellige forstærkere her på Recordere - vidste ikke det var dårlig kotume. Ville bare gerne se hvordan budene udviklede sig.
Da jeg ikke ønsker at gøre nogen sure, så springer jeg fra - håber andre har lyst til at købe denne fede Marantz receiver. Held og lykke med salget - beklager hvis du føler jeg har spildt din tid - det var ikke min hensigt. -Lars |
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
?????
Det er der da vel ingen der skal blande sig i, så længe man ikke har indgået aftale om salget...
|
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
Så er det da lige så "dårlig stil" at poste sin annonce flere steder på én gang..
Langt ude imo Og sorry for OT. Blev bare lidt øv over sådan noget fnidder.
Redigeret af Scubaghost - 13-Marts-2013 kl. 12:23 |
|
![]() |
|
For mig er det i hvert fald rigtig træls at modtage et bud som så bliver trukket tilbage, men har skrevet til Lars ang. en alternativ løsning :-)
|
|
![]() |
|
Lars_M var ikke interesseret i min alternative løsning, så den er stadigt til salg.
Kom frisk. Der er tale om en den anden største model i marantz serien og leverer fantastisk vellyd til prisen. Der er selvfølgelig mulighed for at lytte inden køb. Dbh Michael
|
|
![]() |
|
Det er nu heller ikke dig jeg er ude efter, - men holdningen om at man ikke MÅ byde på mere end 1 ting ad gangen..
Som sagt, - hvis sælger vil sælge, - så må han jo bare slå til. Der er jo også utallige eksempler på at en sælger bare lader en auktion køre og så lige pludselig slutter den, fordi det passer ham eller fordi den er solgt på et andet forum... Så står man der som køber og ikke har kunnet byde andre steder?? Nixen bixen.. Mange skriver også :" Forbeholder mig retten til alt". ?? Den ret må da også gælde budgivere. Nå, - men nok OT. Den kan vi altid tage i en anden tråd. Og jeg håber selvfølgelig du får den solgt. ![]() |
|
![]() |
|
Opsedasse. Kom frisk. Byd gerne hvis du mener prisen er helt ved siden af:)
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
Bytte med en Onkyo 875 ?
|
|
![]() |
|
Nej ellers tak. En xtz a100 d3 kan have interesse. :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |