|
S: Marantz SR7002 Sort |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op :)
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Er prisen for høj?
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Hvorfor sælge, hvis den er fantastisk?
|
|
![]() |
|
Jeg bruger mit surround for lidt, så vil gerne tilbage til stereo.
|
|
![]() |
|
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
Solgte min for en måned siden og fik 1300,- |
|
![]() |
|
ReneJ @ Så har du i den grad og solgt for billigt. Jeg har modtaget bud på 2500,- og 3000,-.
|
|
![]() |
|
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
Hvis du har fået et bud på 3000,- så det da bare og takke ja.
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Jeg synes også helt sikkert du skal skynde dig at tage i mod buddet på 3000 kr. Det var mig der købte René's SR7002 og den er virkelig lækker sådan en, og kan varmt anbefales hvis man har nogle højttaler der er lidt mørke og bastunge i lyden, ligesom mine QLN'er. Dog er der ikke meget at hente på video-siden, hvilket ikke gjorde mig så meget da den bare skal videregive videosignalet i mit tilfælde. Lyddelen er virkelig lækker når den kombineres med de rigtige højttalere.
Den har jo 2 HDMI udgange hvilket er total nice også, så er man klar til projektor. ![]() Det vidste jeg så ikke den havde. Ja, prisen på de 1200 kr. var absolut i min favør, men jeg prøvede også bare lykken med mit bud. Samtidig synes jeg ikke den bør koste så meget mere da nogenlunde tilsvarende Marantz receivere kan købes til lidt over prisen jeg gav. Så fik du lidt gratis og god reklame, samt en grats opper. ![]() Redigeret af Hessi - 23-Marts-2013 kl. 16:36 |
|
![]() |
|
Ham som bød 3000 er blevet stille. Synes generelt brugt markedet er fuld af folk som byder og springer fra når det kommer til at handle. Ser gerne den lander på 3500,-. Der er altså trods alt tale om Marantz 7-serie, et tak under den helt store top model. Den kan jo ikke sammenlignes med en lille 5-serie.
Får jeg et bud på 3000 på recordere sælger jeg den her. |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Der er bare pokkers langt til Charlottenlund.
|
|
![]() |
|
Beanie @ Hvor bor du henne?
|
|
![]() |
|
Odense, så det er jo en dagsrejse væk. Foretager altid handler in-person.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |