|
S: Marshall Major Hovedtelefon |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2012 kl. 09:57 |
![]() kan se info af dem her: http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hovedtelefoner/marshall_major_hovedtelefon_sort.htm Har ingen kvittering da jeg har fået dem i gave. Sælger pga de ikke passer i str. til mit hovedet. Befinder sig i Kolding, evt. udleveres i Esbjerg. Pris: 500,- pp
|
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
*bump*
|
|
![]() |
|
*bump*
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Vil bare lige sige det er en super hovedtelefon der her sælges.
Købte et par i februar og er stadig fuldt ud tilfreds. Ja og de er (synes jeg) rigtig fede i designet. Mvh. Fausing
|
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
Tak fausing jeg er enig med dig, desværre så er for små til mig ellers beholdte jeg dem også.
|
|
![]() |
|
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
Med tanke på at der ikke er nogen kvitt byder jeg 400 pp til København.
|
|
![]() |
|
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
300 hentet i dag, ved godt det er mindre, men du slipper for turen på posthus etc.
bor 15 min fra kolding, i Vejen.... send en sms 29723955 |
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Er det den alm. model eller er det fx, som kan styre en iphone?
|
|
![]() |
|
Alm model, ellers havde jeg linket til fx modellen!!! og eichmeier nej tak, prisen er fast.
|
|
![]() |
|
Det er netop med den tanke prisen er sat, den er fast.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |