|
S: MED1000X3D |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2014 kl. 09:35 |
Hej
Jeg sælger min MED1000X3D da jeg ikke har brugt den i nogle måneder og vist ikke kommer til at bruge den igen. Det er modellen i sølv, den har WiFi og den har en 2Tb harddisk (WD caviar green) indsat. Den er ca. 3 år gammel og fejler intet. Sælges for HBO 600 kr. plus evt. forsendelse. Befinder sig i Hammel/8450. Jeg lader den køre et par dage eller indtil en god pris er opnået. |
|
![]() |
|
qweM ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi er enige om, at det spiser DTS-HD? Og hvor meget larmer den på en skala fra 1-10?
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Kan man sammenligne en Mede8er med fx. WDTV Live?
|
|
![]() |
|
tueholmgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 352 |
byder 600,-
|
|
T H Æ K T |
|
![]() |
|
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
Byder 700,-
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Nej, ikke rigtigt. Jeg har haft en WD TV Live og Mede8er er klasser bedre.
|
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Jeg har ikke så meget erfaring med andre medieafspillere ud over Atv3.
I forhold til denne kan MED1000X3d afvikle ISO filer (inklusiv Bluray/3D rip), MKV container og andre hvilket giver mulighed for at bevare adskillige lydspor og undertekstspor og skifte imellem disse, du kan således også bevare den ukomprimerede lyd. Desuden er der et godt forum omkring den som laver software til opbygning af film databaser m. meta data osv. Den kan selvfølgelig også, i modsætning til Atv, afspille fra en NAS. se mere her: http://www.mede8er.com/mede8er_product_med1000x3d.htm |
|
![]() |
|
Thomsen85 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2014 Sted: Hatting Status: Offline Point: 7 |
Jeg byder 800,-
|
|
![]() |
|
Thomsen85 pm sendt.
|
|
![]() |
|
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
er den solgt?
|
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Byder 850 - kan afhente.
|
|
![]() |
|
Thomsen85 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2014 Sted: Hatting Status: Offline Point: 7 |
Kanon jeg har svaret tilbage på PM. Så aftaler vi lige nærmere mht. afhentning. VH Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |