|
S: Mediebox 2TB, Ekstern HDD 2TB & Blu Ray film. |
Besvar |
Forfatter | |
Portuz
Bruger Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Storkøbenhavn Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Juni-2012 kl. 23:00 |
Følgende sælges og alt er i mint stand.
LaCie LaCinema PlayHD medieboks med 2TB harddisk - Rigtig god og stabil afspiller, æder alt jeg smider på den. Der er remote med og den er købt 22-06-2011. HDMI kabel medfølger. Link: http://www.hifipriser.dk/medieboks/lacie-lacinema-playhd-2-tb-id-4871230.aspx?q=lacinema WD My Book Essential 2TB. Kan bruges som medielager til overstående boks, hvis det ønskes. Den er med USB 3.0 og nedefter. Købt 08-07-2011 Link: http://www.edbpriser.dk/harddisk/wd-my-book-essential-wdbacw0020hbk-2-tb-id-4321088.aspx ----------------- Blu Ray: Quarantine I Am Legend The Fourth Kind Zombieland Day of The Dead Paranormal Activity The Road Shutter Island Shooter Hancock Cloverfield Apocalypto No Country For Old Men Blood Diamond Max Payne Hurt Locker Inception Brüno Brothers Rejsen Til Saturn Troy This Is It 10.000 BC Rambo 4 Monsters Diary Of The Dead Planet Earth - Hele boksen. Der er blevet passet rigtig godt på alt! Ønskes der info om undertekster på filmene så må der spørges ind. De fleste er dog med danske, og mindst engelske undertekster. Befinder sig i Lyngby HBO: 2000,- alle bud noteres, jeg vil helst sælge samlet, men separate bud noteres også. Kommer der bud på 2000,- er det vinderen, og medmindre køber springer fra, går pakken til køber. Ellers løber den til onsdag kl. 12.00. Også til salg på andre forummer! |
|
vonrask
Super bruger Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
Funktioner
Tak(0)
|
Shutter Island, Apocalypto, Inception, 10000 BC er de med dansk undertekst?
Hvad havde du tænkt dig at sælge planet earth boksen for og er der undertekst der?
|
|
Portuz
Bruger Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Storkøbenhavn Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan jeg først svare på hvilke undertekster der har hvad, fra på søndag af. Da filmene pt. ikke er hos mig selv. Men Planet Earth kan jeg huske kun er på engelsk.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |