|
S: mediecenter keyboard. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-August-2014 kl. 05:35 |
lille trådløst keyboard / mus fra microsoft..
perfekt til mediecenter styring. er som nyt, kun et par måneder gammelt. sælges for 100,- ![]() |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det napper jeg.
Sendes til Aalborg
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Strecker; Hvor mange HTPC tastaturer og mus har du været igennem efterhånden ? :-D
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
det er efterhånden blevet til en del
![]() men nu har jeg endelig fundet det rigtige..!
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Og - hvad er så det for et ?
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Strecker; Tror lige jeg sender dig en PB, da jeg også er på lidt kritisk udkig efter et ordentligt tastatur til HTPC brug.
|
|
![]() |
|
jeg er endt op med et logitech k830.. fin størrelse og lys i tasterne. |
|
![]() |
|
har set din besked.. jeg tror desværre ikke jeg er den rigtige til at guide da mit problem ligger i at jeg har ekstremt store hænder.. dette billede er taget i Zoo, og min næve matcher en gorilla hånd ![]() ![]() mange af de mini keyboards jeg har prøvet, har været en perfekt til folk med normale labber, men desværre ikke til mig.. hvis du har nogenlunde normal størrelse hænder, så er dette et rigtig fint bud på en fiks løsning.: havde det selv hjemme og det fungere super, men jeg ramte 8 taster hver gang jeg skulle skrive.. ham der købte det, passede det til gengæld perfekt.. sådan har det også været med de andre mini keyboards jeg har testet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |