recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Mediecenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Mediecenter

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2014 kl. 20:54
Hej Mikkel,

det er egentlig kun CI kortet jeg er interesseret i, da jeg har de tunere, jeg har brug for.
Så vil du sælge det alene og i givet fald, til hvilken pris ?
Nyprisen for et lignende ligger på knap 600,- i Tyskland.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2014 kl. 21:13
Det er ikke utænkeligt, og den pris du nævner stemmer fint med hvad jeg gav (79€).

Havde tænkt på at skulle bruge den i en rack udgave af Netstream DTT, ifbm. DVB-C modulatoren, men det ligger så langt ude i fremtiden, at det ikke er værd at snakke om.

Hvad synes du er rimeligt? 400 plus fragt? Udover du kommer til at spare på fragten, sparer du også godt 30% på selve enheden:-)

Du er naturligvis også hjertelig velkommen til at hente den, jeg bor i Ørestad:-)
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 09:45
Oprindeligt skrevet af sirgadget sirgadget skrev:

Det er ikke utænkeligt, og den pris du nævner stemmer fint med hvad jeg gav (79€).

Havde tænkt på at skulle bruge den i en rack udgave af Netstream DTT, ifbm. DVB-C modulatoren, men det ligger så langt ude i fremtiden, at det ikke er værd at snakke om.

Hvad synes du er rimeligt? 400 plus fragt? Udover du kommer til at spare på fragten, sparer du også godt 30% på selve enheden:-)

Du er naturligvis også hjertelig velkommen til at hente den, jeg bor i Ørestad:-)

Det er jo ikke så langt væk.
Hvad med 350,- afhentet ?
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 09:48
Hej Jesper.

Jeg vil helst holde fast i de 400, men til gengæld smider jeg en ekstra PCI high fitting med, der gør at du kan montere et CI module og en tuner i samme slot. Den har jeg i sagens natur heller ikke brug for mere;-)

Er det ikke rimeligt? Du kan hente det allerede i aften, hvis du ønsker, sender dig en PB med mit nummer.
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu