|
Så meget er priserne på tv kanaler steget |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Ole Pihl
Bruger Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Februar-2014 kl. 16:00 |
Digitalt tv har lavet en undersøgelse over hvor meget tv kanalerne er steget
http://digitalt.tv/sa-meget-dyrere-er-tv-kanalerne-blevet-pa-5-ar/ |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sikkert om ikke så lang tid er det så meget, at det vil være økonomisk uansvarligt at betale for det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Kasper Jensen
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi er i GVD gået fra 4800 i 2013 til 6000 i 2014. Det er procentmæssigt en stor stigning fra den ene periode til den anden.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo precis Kr. 100 mere om måneden, det er for meget.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bent
Super bruger Oprettet: 30-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja vi skulle til at betale for de tv programme og udsendelse som vi se re så vil der blive færre tv selskaber
http://digitalt.tv/mere-end-73-pct-af-danskerne-oensker-selv-kunne-vaelge-tv-kanalerne-deres-tv-pakke/ |
|
Bent Dueholm
|
|
dreamz
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for link. Det er tankevækkende, hvor meget tv-kanaler og
tv-pakker er steget. Vi har YouSee’s mellempakke, men ser aldrig en film fra en
af reklamekanalerne; det er ganske enkelt for irriterende konstant at blive
afbrudt. Når vi har mellempakken, skyldes det dels TV2 News samt fodboldkampene
på 3+ og 6’eren og 9’eren, men efterhånden flyttes stadig flere kampe over på
andre betalingskanaler, som ikke ligger i mellempakken, så måske man burde
genoverveje sit abonnement. Og med fremkomsten af Netflix er det jo muligt at se OK film
og fede serier, når det passer én tilmed uden forstyrrende reklamer. Dertil kommer, at YouSee har en elendig kundeservice og udviser
en arrogant en vilkårlighed i forbindelse med at give kompensation, når de har
haft problemer med at udsende det, der er betalt for. Eksempelvis er adskillige
vigtige Champions League kampe blevet spoleret, men hvor YouSee kun sporadisk
har givet kompensation. Så jeg glæder mig til den dag, jeg kan opsige mit YouSee-abonnement. |
|
skyking
Super bruger Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som en tommelfingerregel gjaldt det indtil 2008, at udgifterne blev fordoblet hvert 5. år, jeg mener dette gjaldt alle tekniske udbydere/antenneforeninger/boligafdelinger. Dette har jeg ikke checket de senere år. Engang meldte YouSee ud med at man ikke var (specielt) interesseret i flere sports kanaler, men dette gik man væk fra igen. Så ja vi har en del fodbold programmer vælge imellem.
|
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis man nu kunne slippe for DR og TV2's kanaler kunne man spare en hel del.
Licensen er jo også umulig ikke at skulle betale, mon ikke DR burde kunne lave en løsning så man kunne undgå at betale licens selvom man har internet. PirateBay osv kan de blokere men ikke DR's sider....
|
|
plaf
Ny bruger Oprettet: 26-Juli-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
sjovt du siger det, DR og TV2s kanaler er så de eneste jeg overhovedet er interesseret i - muligvis med undtagelse af C More eller lign... =)
|
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kunne de da sagtens. Men nu er det jo politisk bestemt, hvem der skal betale for DR. Hvis halvdelen vælger det fra skal den resterende halvdel bare betale det dobbelte. Jeg kan godt lide DR og er derfor glad for alle er "tvunget" til det så vi alle betaler og får en lav pris. Glæd jer over DR der gang på gang laver kvalitets tv uden reklamer og andet åndsvagt. Når man opholder sig i udlandet og ser deres TV. (F.eks USA), så bliver man for alvor glad for Danmarks Radio.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter TV2 blev betalings tv, er vi nede på kun at have de "gratis" kanaler. Når vi så ind i mellem ser eksempelvis TV2, så bliver vi mere og mere overbeviste om at vi har gjort det rigtige valg. HAr fået TV2 play graits i 3 måneder, men brugte det kun til EM håndbold, efterfølgende har vil "glemt" TV2 igen. Helt tosset er det dog med flere af de andre betalingskanaler, hvor der er rekvalmer ind mit i film og deslige. Til gengæld syntes jeg også at DR skal have lidt "ris". Få nu flyttet tv avisen en time tidligere, så vi kan få set nogle af de film/serie de sender efter tv avisen. Det er jo ikke til for os hårdtarbejdende mennesker at komme så sent i seng, når man skal op og på arbejde. Drop hellere aftenshow og deslige, det er alligevel kun halvskjult reklame for andre programmer. Og så skru lidt ned for reklamer for ting på de andre kanaler... DR's hjemmside er også ved at være ubrugelig, en forside, hvor halvdelen er reklamer for, eller opfølgning på programmer der sendes i fjernsynet. Det er fint nok at de kan krydse oplysninger, men så interesseret er jeg heller ikke i Danmarksindsamlig, eller x-faktor... Klaus |
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er let nok at blive fri for at betale licens: www.farvellicens.dk
Man behøver jo ikke at sidde og se TV der er så meget andet godt at bruge tiden på. Jeg savner det i hvert fald ikke Mener i hvert fald det er en overvejelse værd.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |