|
S: Microsoft Lumia 950 XL inkl Display Dock |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2015 kl. 17:41 |
Hej!
Jeg er desværre blevet "fedtet" for meget ind i Android verdenen, og kan derfor ikke forlige mig med min nyindkøbte Microsoft Lumia 950 XL telefon. Den fejler absolut intet - købt 5. December 2015, og er i farven sort. Der medfølger naturligvis originale kasser, lader osv til både telefonen og Display Dock, som normalt koster 999,- at købe ved siden af. Fordi jeg forudbestilte telefonen fik jeg den med. Det er en lækker telefon - især Windows Hello delen og det fuldstændigt eminente kamera er jeg blæst bagover af. Jeg må desværre bare sande, at jeg ikke er til Windows telefonen. Derfor sælges den. Endda 3000,- billigere end vejl. Pris. Den er kun brugt i tre uger, og er som nævnt som ny. 2500,- Befinder sig i postnummer 6920 Videbæk /Thomas Redigeret af RaGa_MuFFiN - 03-Marts-2016 kl. 10:29 |
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prisen er nu skåret betydeligt ned!
Kun 2500,- Det er inklusive Display Dock, kvitteringer, originale kasser. Telefonen fejler absolut intet! |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Den napper jeg.
|
|
![]() |
|
Stefthom - din indbakke er fuld
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Prøv igen
|
|
![]() |
|
H0lg3r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2013 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 138 |
Blev den solgt? :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |