recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Middle-earth Saga 4K UHD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Middle-earth Saga 4K UHD

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Middle-earth Saga 4K UHD
    Sendt: 17-Juni-2022 kl. 19:56
Jeg sælger The Lord of the Rings (Ringenes Herre) og The Hobbit (Hobbitten) filmene i deres forlængede udgaver på 4K UHD. De er alle med danske undertekster pånær Hobbitten 2 og 3, som er med engelske tekster.

Prisen for alle 6 film er 500,- + porto.


Redigeret af falle - 22-Juni-2022 kl. 21:35
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 18:37
Haha er dine eller din brors???
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 20:09
Det er da mine egne.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 20:17
Haha okay, de andre som du linker til, er jo din brors.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 20:33
Nej. Det er bare hans dba profil.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 20:55
Haha okay, bliver da mere og mere mærkeligt
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 21:02
Hvad er mærkeligt for dig? At han sælger for mig på hans dba?

Er der noget du konkret vil med dine indlæg, eller vil du fortsat forvirre dig selv?
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 21:31
At prisen for filmene er 450kr uden cover men stiger til 700kr med cover, når coverne jo er en del af filmene, sø er det en voldsom pris stigning. Så kan det sælges for 600kr inkl. fragt men den bror vil så sælge sine uden cover for 450kr og nu er salgs opslaget her inde også til 650kr af den person som ejer filmene.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 21:43
1. Mine film er primært opbevaret i flyttekasser ved min bror.
2. Når jeg får film over til mig selv, sker det i en disc taske.
3. Når jeg gerne vil sælge film, så foregår det over hans dba da han har adgang til alle mine film og kan hurtigt tage billeder til annoncen. Jeg sætter selvsamme indhold her på recordere.
4. Jeg vil gerne sælge min Middle Earth saga. Da jeg ofte skifter mellem min disc taske og mine flyttekasser, kunne jeg ikke længere finde covers til filmene, og vælger derfor at sætte dem salg til en SPOTPRIS PÅ KUN 450,- for alle 6 film fordi de NETOP MANGLER COVERS.
5. I mellemtiden finder jeg deres covers og tilbyder dig dem til en fair pris på 600,- inkl. forsendelse, som du takker nej til da “covers hører med til filmene”. Og det har du ret i - men IKKE til 450,- som var sat da jeg ikke kunne finde covers.
6. Du får dem fortsat tilbudt til 450,- uden covers. Du takker nej igen.
7. Desuden har jeg grisen og jeg sætter prisen. De er nu sat til salg til den pris som jeg oprindeligt gerne vil have fra start. Er du utilfreds kan du købe dem for den nette sum af 1450,- ved CDON.
8. Gennem tiden har jeg haft utallige af gode handler herinde, og flere herinde vil kunne stå inde for dette. Dette har jeg tænkt mig at fortsætte med.
9. Smut ud af tråden når du ikke er interesseret alligevel, men blot ude på sabotage.


Redigeret af falle - 18-Juni-2022 kl. 21:47
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 22:16
Så vigtige er filmene nu heller ikke for mig, så jeg venter bare på at de kommer på bud eller en anden vil sælge dem brugt.

Det er bare jeres fremgangs metode i slaget, som gør at jeg ikke stoler på det.

Men fint nok, held og lykke salget
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 22:32
Du har hvert fald fået fremlagt hele forløbet ovenover. Derudover synes jeg også du helt klart skal købe fra en anden end mig. Jeg er nemlig kun interesseret i hurtig og seriøs handel.

Redigeret af falle - 18-Juni-2022 kl. 22:32
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2022 kl. 08:42
Den del kan vi godt blive enige om🤣
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu