|
S: M&K MPS-2510 (S-150 THX) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
morthall ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2012 kl. 17:16 |
3 stk Miller & Kreisel MPS-2510 fronthøjttalere venstre, center og højre.
MPS-2510 er proffesionel versionen af den oprindelige S-150 THX produceret i USA. Forskellen ligger bl.a. i bedre tweetere, og et mere avanceret delefilter som bl.a. giver mulighed for at ændre den vertikale spredning. Center højttaleren er oprindelig en S-150, som er blevet opgraderet med hjælp af Asger Bak (som idag ejer MK Sound). Systemet er meget velholdt, og fremstår stadig som er de lige pakket ud af kasserne. Kender ikke deres alder, da jeg oprindelig købte sættet som demo (i 2009). Jeg har ikke original emballage, så de skal helst hentes. Kan lyttes på Lexicon grej. Redigeret af morthall - 16-September-2012 kl. 17:33 |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor?
|
|
![]() |
|
morthall ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
God pointe :)
Jeg bor i Allerød.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |