|
S: MK Sound MPS-2550/S250 Surround |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2013 kl. 14:51 |
Unikt MK sound M&K Miller & Kreisel setup sælges.
Jeg sælger mine 3 MPS-2550/S250 fronter Jeg har aldrig set et sådan sæt udbudt herhjemme brugt. Højttalerne er købt hos HTP Disse højttalere er baseret på s150-serien, og så bare videreudviklet et trin eller 2. MPS-2550/S250 fronterne er forbedret med 2 stk. 6,5” enheder placeret på siderne i hvert kabinet. Disse ekstra enheder giver højttaleren et uhørt overskud og dynamikområde som gør dem S-150 modellen klart overlegne. M&K MPS-2550 er udviklet til at gengive soundtracket ved referenceniveau i store lydstudier - og i en hjemmebiograf er de så godt som umulige at drive i bund eller presse – jeg har i hvert fald ikke kunnet gøre det endnu... Det er den velkendte MK Sound kvalitet som vi kender den fra S-150 serien, med suveræn gengivelse af ethvert soundtrack, knivskarpe panoreringer, tydelig tale og attack der kan mærkes, alt sammen leveret så homogent som det kan gøres – men bare med meget meget mere af det hele med et tydeligt overskud. Det her er højttalerene som er bedre, end dem de har mixet f.eks. King Kong, Star Wars Episode I, II og III på. Højttalerene er rated op til 400W og er selvfølgelig THX ultra2 godkendte Listeprisen på fronterne er 15.000kr/stk Jeg sælger alle 3 for 15.000kr De står i perfekt stand uden ridser, hakker eller lign Kom, lyt og bliv overbevist! mvh Troels 51247182 For billeder, søg på MK sound på www.dba.dk eller mail mig for et pdf-katalog Redigeret af Troelsfilm - 10-Juli-2013 kl. 14:52 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |