|
S: mobo mitx X10SBA-L (low watt NAS/htpc) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gibman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2014 kl. 17:35 |
sælger dette bundkort, da det er et fejlkøb. er købt den 13-02-2014. mini itx med pci-e slot / usb3 quad core baytrail cpu j1900 med en dtp på kun 10watt med hdmi port. mulighed for 16gb ram Det er købt i tyskland. At sende det retur giver ikke så meget mening, hvis nu andre kan bruge det. Mig bekendt fåes det ej i DK endnu. Jeg beholder den i nogle dage. Hvis den ikke bliver solgt inden for kort tid så ryger den retur. Jeg sælger det for 1200 kr. Key Features
1. Intel® Celeron™ J1900 (10W, 4C)2. Intel® Silvermont microarchitecture 22nm System-on-Chip3. Up to 8GB 1333MHz DDR3L Non-ECC SO-DIMM in 2 socket4. 1x PCI-E x2, 2 x SATA 2.05. Intel® HD Graphics with HDMI, Display port and VGA6. Intel® i210AT dual port GbE LAN7. 1x USB 3.0 ports and 3x USB 2.0 ports8. 4x COM ports9. 1x DOM power connector10. 12V DC or ATX power source11. Operating Temperature: 0°C - 60°C |
|
![]() |
|
MrLLT ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2016 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej gibman
Ved godt det er længe siden, men kom du af med boardet? Købte du "X10SBA" istedet og hvordan er det gået? |
|
![]() |
|
gibman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Hej.. har begge boards pt.
Jeg beholdte det. Det med extra sata boarde bruger jeg til server maskine. Det andet til htpc. Watt forbruget er ca max 10 watt for det lille board..og ca 16w for det med de extra sata porte Prøv søg på Media portal forum..der ligger en gammel anmeldelse jeg i sin tid lavede. Men de spiller ![]() |
|
![]() |
|
MrLLT ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2016 Status: Offline Point: 2 |
FEDT :-)
Og det var ikke meget strøm!
Ifølge spec. bruger CPU'en 10 watt alene, men det er jo nok ved 100% usage. og det er jo fedt den ikke bruger noget i idle....formoder du har målt i tomgang? Men så må jeg jo ud på markedet og finde et nyt ;-) Skal bruge det til router/firewall (2 LANs) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |