recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Monitor Audio Bronze 500 og Radius 90
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Monitor Audio Bronze 500 og Radius 90

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Corty1976 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-August-2022
Sted: Svenstrup J
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Corty1976 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Monitor Audio Bronze 500 og Radius 90
    Sendt: 28-August-2022 kl. 16:21
Det er mit første indlæg her på forum, men jeg tænker her er større chance for en god handel end på kendte all-round handelssites på nettet.

Jeg har følgende højttalersæt stående, som godt kunne bruge en ny ejer.

1 sæt Monitor Audio Bronze 500 hvid gulvhøjttalere.
Købt 05-05-2021 ved TapeConnection
Faktura kan fremvises. Jeg gav 7.998,00 dengang for sættet.
Alle ekstra dele haves, spikes, skumpropper til refleksrør for tuning, manual.
Står som nye uden fejl og mangler - ingen skrammer.
Sælges da de desværre er for store til vores lille stue og jeg ikke får udnyttet dem fuldt ud. De trænger derfor til en ny ejer som har et passende lytterum.
Prisidé 4.000 for sættet, afhentet.

1 sæt  Monitor Audio Radius 90 Hvid Satin satellithøjttalere.
Købt 07-06-2022 ved TapeConnection.
Faktura kan fremvises.  Købt med en sætpris på 4.190,00
2 stk Monitor Audio Fix-M hvid  vægbeslag haves også - medfølger ved ønske. (nypris 758,00).
Her er der tale om det decideret fejlkøb, de er alt for små til vores brug, men de lyder nu godt. Har spillet max 20 timer, så de er ikke brugt ret meget, og står som nye.
Prisidé 3.000 for sættet, afhentet.

Aftages begge sæt på én gang, så lad os finde en fornuftig pris.

Synes ikke lige jeg kan uploade billeder hertil, men de kan fremsendes pr. request på mail.

De sendes ikke, men skal afhentes på min adresse i 9230, hvor de naturligvis vil blive tilsluttet en passende forstærker for lytning og tjek. Originale købsfakturaer bliver fremvist.  



Til top
Corty1976 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-August-2022
Sted: Svenstrup J
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Corty1976 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2022 kl. 17:43
Bronze 500 er solgt.  Radius 90 er stadigt til salg.
Til top
Corty1976 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-August-2022
Sted: Svenstrup J
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Corty1976 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2022 kl. 17:51
>Tråd lukket.<
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu