|
S: Monitor Audio Silver RS 8 & Marantz SR 7002 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-December-2019 kl. 13:09 |
Hej Recordere, Idet jeg står overfor at skulle flytte, overvejer jeg at sælge min gamle forstærker og de to højtalere. Alt er fra 2009, men fejler intet og jeg har stadigvæk kvittering på det hele. Sættet består af følgende: - 2 x Monitor Audio Silver RS 8 - Sort - https://www.monitoraudio.com/en/support/past-products/silver-rs/rs8/ - 1 x Marantz SR 7002 - Silver - https://www.marantz.dk/dk/products/pages/productdetails.aspx?productid=sr7002 Tingene befinder sig i København. Hvad bør sådan et sæt stå i? Redigeret af Thorn - 12-Januar-2020 kl. 19:39 |
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
monitor audio rs8 ligger nok imellem 2800-3500kr for et sæt. Har selv haft dem, bare i rosewood - fed højttaler.
Marantzen, hmm maks 1000kr, men tror jeg desværre ikke at du skal forvente
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Jeg tror heller ikke du får mere end 1000 for den Marantz. Jeg har sr8002, som jeg ikke tror jeg kan få solgt til 1500, selvom den spiller absolut fantastisk. Det er også derfor den står her i stuen endnu:-)
Redigeret af slumbert - 25-December-2019 kl. 08:24 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Og det mest nederen her er at det er sådan set kun Surround delen som er bagefter, vil stadig sige at for/effekt dele i den svend er musikalske bedre ind de nye forstærkere med deres Icepower kredsløb, dem giver jeg ikke meget for.
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Thorn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Ja, det er synd værdien ikke holder bedre. Desværre må pladsen vige, da jeg stort set aldrig får udstyret brugt længere.
Tusind tak for jeres input!
|
|
![]() |
|
Hvis nogen har interesse er I velkomne til at byde.
Marantz SR7002: 800,- Monitor Audio Silver RS8 : 3000,- Tingene skal afhentes på Nørrebro i København. Kvittering haves og der følger højtalerkabel med i handlen, samt spikes.
|
|
![]() |
|
Prisen for højtalerne sætter vi til 2800.-
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |