|
S: Motorola Xoom 32gb 3g |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2013 kl. 17:23 |
Hej,
Sælger min Xoom da jeg hellere vil have en 7". Det er en 32gb model med 3G. Købt i Tyskland. Den er rooted og kører Team EOS Jelly Bean 4.1.1. Fin stand hele vejen rundt. Original indpakning og oplader medfølger. 1400,-. Befinder sig i 2770. Kom glad :-) |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen som kan bruge en tablet med 3G?Bud modtages selvfølgelig også.
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Alder?
Hvad med reklamation i tilfælde af defekt? Kvit? Den virker med en dansk udbyder med 3Gen? Link til modellen?
|
|
![]() |
|
Alder? Den er købt i Tyskland i foråret/sommer 2011. Hvad med reklamation i tilfælde af defekt? Betragt den som værende uden for garanti. Kvit? Ja, den bør jeg kunne finde frem. Den virker med en dansk udbyder med 3Gen? Jeps. Jeg har selv brugt den med TDC SIM kort uden problemer. Link til modellen?
|
|
![]() |
|
Ny pris: 1200,-
|
|
![]() |
|
Op.
|
|
![]() |
|
Ingen som kan bruge en tablet??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |