|
S: Måske defekt Pioneer SC-LX85 |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6413 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2013 kl. 07:37 |
Den opretter ikke HDMI-handshake hver gang, skal måske slukkes og tændes igen
Men problemet kunne ikke genskabes i den lokale HFK, så måske er det af en eller anden grund bare lige netop i mit setup, at det ikke virker hver gang
Der er dansk garanti på, men jeg har opgivet besværet med forhandler og Pioneer.dk (nok om det, beskrevet i andre tråde)
Fjernbetjening, målemikrofon og strømkabel medfølger, emballage og andet tilbehør haves ikke
Købt brugt for et par måneder siden: Den oprindelige køber har ikke passet på den, bagsiden er lidt skrammet, men fronten er pæn
Priside 6000 kr.
Skal hentes i Randers Redigeret af jake51 - 01-April-2013 kl. 08:18 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6413 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kom frisk med bud
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
bump
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ny pris 5000 kr. afhentet Randers
Kom ikke med lavere bud, jeg vil hellere beholde den
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Klog beslutning |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Ja et lækkert stykke elektronik
|
|
![]() |
|
opsedasse
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
MadsChristensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Tillader mig at byde 4000,- afhentet hurtigt.
Mvh. Mads
|
|
Pioneer krp500a
Pioneer sc-lx90 susano Pioneer lx-bdp91 B&W 802D B&W 802N |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
Jeg har samme problem med min SC LX85 ![]() |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
firmware update?
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
Det anbefalede pioneer også - der er bare ingen update til receiveren når den søger efter det ![]() |
|
![]() |
|
Et bud på 4000 kr er for lavt
Tror sgu, jeg beholder den: Er meget glad for lyden
Andre har samme problem, kan jeg se
![]() Det er bare mærkeligt, at fejlen ikke kunne genskabes i den lokale HFK
Jeg har gode (lidt ældre) HDMI-kabler, men nu prøver jeg lige at købe nye for at se om det gør en forskel
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |