|
S: Måske defekt Pioneer SC-LX85 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det kan jo være det er skærmen der skal have en update?
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6413 |
Hmm...
Ved ikke lige, det er en JVC X35 fra januar?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
MadsChristensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
4500,-
|
|
Pioneer krp500a
Pioneer sc-lx90 susano Pioneer lx-bdp91 B&W 802D B&W 802N |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
Jeg prøvede med nye kabler. Det hjalp intet. Har både en oppo 83 og en oppo 93 og det er et problem med begge 2 - oppo 83 kørte uden problemer med min Denon 3808a receiver så er helt sikker på det er pioneer'en der er lidt fatsvag omkring hdmi handshake så den lige skal genstartes igen. KT radio havde heller ikke hørt om det før og havde ikke prøvet det ![]() Redigeret af kennethbrdk - 08-Maj-2013 kl. 22:26 |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Det er ikke ukendt at der kan være handshake problemer, tror ikke din Pioneer fejler noget.
Tidligere havde min kammerat en SIM projektor og den havde problemer med flere forskellig afspillere med henblik på handshake.
Har din blueray afspiller 2 HDMI ud så kør det ene direkte i X35 og det andet i LX85, det gør jeg og har ingen problemer på min JVC projektor.
Redigeret af DVDO - 08-Maj-2013 kl. 22:29 |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
Min Panasonic kører nyeste firmware og eneste forskel i mit setup er Pioneeren. Før Pioneeren ingen hdmi handshake problemer. |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
http://www.pioneerfaq.info/index.php?question=Firmwares&type=AVR
der har jeg selv hentet opdatering til min 919. hent filen og tjek versionNr. |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6413 |
kennetbrdk: Havde også en Denon 3808 før
![]() Hvis man nu bare havde beholdt den...
Tak for forslag
Ved ikke om jeg tør indlæse ny (måske skummel) firmware, hvis det fucker receiveren op
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Min Cambridge Audio 651BD har to HDMI Out, kan jeg se
Havde ikke brug for det før, men nu kan jeg da prøve at adskille billede og lyd
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Jeg har nu stadig min Denon ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Hvordan gjorde du - lagde du det bare på en usb nøgle og stak i receiveren og gik ind under firmwareopdatering... |
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Og du har købt HDMI 1.4 kabler??
Det kan være der dit problem er, at Pioneer er lidt firkantet på det punkt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |