recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Måske defekt Pioneer SC-LX85
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Måske defekt Pioneer SC-LX85

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 21:18
det kan jo være det er skærmen der skal have en update?

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6413
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 21:23
Hmm...
Ved ikke lige, det er en JVC X35 fra januar?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
MadsChristensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-September-2008
Sted: Denmark
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadsChristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 22:18
4500,-
Pioneer krp500a
Pioneer sc-lx90 susano
Pioneer lx-bdp91
B&W 802D
B&W 802N

Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Et bud på 4000 kr er for lavt
Tror sgu, jeg beholder den: Er meget glad for lyden

Andre har samme problem, kan jeg se Confused

Det er bare mærkeligt, at fejlen ikke kunne genskabes i den lokale HFK

Jeg har gode (lidt ældre) HDMI-kabler, men nu prøver jeg lige at købe nye for at se om det gør en forskel

Jeg prøvede med nye kabler. Det hjalp intet. Har både en oppo 83 og en oppo 93 og det er et problem med begge 2 - oppo 83 kørte uden problemer med min Denon 3808a receiver så er helt sikker på det er pioneer'en der er lidt fatsvag omkring hdmi handshake så den lige skal genstartes igen. KT radio havde heller ikke hørt om det før og havde ikke prøvet det

Redigeret af kennethbrdk - 08-Maj-2013 kl. 22:26
Til top
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2012
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 22:26
Det er ikke ukendt at der kan være handshake problemer, tror ikke din Pioneer fejler noget.

Tidligere havde min kammerat en SIM projektor og den havde problemer med flere forskellig afspillere med henblik på handshake.

Har din blueray afspiller 2 HDMI ud så kør det ene direkte i X35 og det andet i LX85, det gør jeg og har ingen problemer på min JVC projektor.

Redigeret af DVDO - 08-Maj-2013 kl. 22:29
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

det kan jo være det er skærmen der skal have en update?

Min Panasonic kører nyeste firmware og eneste forskel i mit setup er Pioneeren. Før Pioneeren ingen hdmi handshake problemer.
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 03:49
http://www.pioneerfaq.info/index.php?question=Firmwares&type=AVR
der har jeg selv hentet opdatering til min 919. hent filen og tjek versionNr.
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 08:37
kennetbrdk: Havde også en Denon 3808 før Smile
Hvis man nu bare havde beholdt den...
Tak for forslag
Ved ikke om jeg tør indlæse ny (måske skummel) firmware, hvis det fucker receiveren op
Mikael Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 08:59
Min Cambridge Audio 651BD har to HDMI Out, kan jeg se
Havde ikke brug for det før, men nu kan jeg da prøve at adskille billede og lyd
Mikael Simpson
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

kennetbrdk: Havde også en Denon 3808 før Smile
Hvis man nu bare havde beholdt den...

Tak for forslag

Ved ikke om jeg tør indlæse ny (måske skummel) firmware, hvis det fucker receiveren op

Jeg har nu stadig min Denon , men jeg synes Pioneeren har mere overskud, er bedre til musik og styrer min sub bedre i surround til gengæld havde Denon'en et mere fyldig surround billed - men er sikkert et spørgsmål om indstillinger, så jeg overvejer at få den pro kalibreret. Jeg kan iøvrigt være heldig, at hvis jeg tænder receiveren og blurayen stortset samtidig så finder de hinanden, men bare der går nogle sekunder fra den ene tændes til anden tændes (alle rækkefølger er forsøgt) så skal receiveren lige slukkes og tændes igen - har vænnet mig til det, så irriterer mig ikke så meget som i starten , men ville da være rart hvis det ikke var sådan.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

http://www.pioneerfaq.info/index.php?question=Firmwares&type=AVR
der har jeg selv hentet opdatering til min 919. hent filen og tjek versionNr.

Hvordan gjorde du - lagde du det bare på en usb nøgle og stak i receiveren og gik ind under firmwareopdatering...
Til top
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 23-Februar-2010
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 12:07
Og du har købt HDMI 1.4 kabler??

Det kan være der dit problem er, at Pioneer er lidt firkantet på det punkt.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu