|
S: Måske defekt Pioneer SC-LX85 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
hhb97b ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg tror heller ikke at pioneer fejler noget. Desværre kan der være problemer mellem producenternes opfattelse af hvordan handshaking protokolen fungere. Jeg har set mange steder at hdmi dectective løser problemet. http://www.gefen.com/kvm/ext-hdmi-edidp.jsp?prod_id=8005 Så det kunne være en mulighed for dig. Jeg har dog aldrig prøvet det selv. |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
jeg købte netop 1.4 pga problemerne med min, men ingen forskel ![]() |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
Ja det har du sikkert ret i, men har prøvet med 3 forskellige bluray mærker og samme resultat, så alt andet lige taler det mod Pioneeren - i øvrigt smart produkt ![]() |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6413 |
Det er dobbelt frustrerende fordi det er den bedste filmlyd, jeg har haft i min stue/hjemmebio
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Jeg har lige opdateret firmwaren via den link du gav og det ser ud til at have hjulpet på HDMI handshake problemerne ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Er problemet "større" end blot at tænde recieveren til sidst i kæden? - Eller misforstår jeg irritations momentet en smule ?
Kunne muligvis være interesseret i den, men lidt mere uddybet "defekt" beskrivelse, samt måske et billede eller af de nævnte kosmetiske skader ?
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
sorry ser først nu vedr. opdatering ,men du fandt ud af det, der er også en beskrivelse af procedure for opdatering ,og hvilke modeller der understøttes ,håber det kommer til at spille.
![]() |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6413 |
kennethbrdk: Er det bare at lægge filen ind på en USB-nøgle og så i receiveren?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Det er det vel bare........
Min Onkyo TX-NR 5009 henter det dog selv via nettet, men har optionen at lægge filen på en USB og derefter indlæse.......
|
|
![]() |
|
Yes - og så ind i "other setup" og "software....." og så vælg opdatering via usb. Tror nok det er sådan ellers må du lige skrive tilbage |
|
![]() |
|
Det var lige meget hvilken rækkefølge du gjorde det i - der var handshake problemer mellem receiver og bluray afspiller (3 forskellige producenter). Ser ud til at en firmware opdatering gjorde tricket, men receiveren fandt den ikke selv og KT radio eller Pioneer Danmark har ikke kunnet hjælpe, men så er det jo godt med hjælp herinde ![]() Redigeret af kennethbrdk - 09-Maj-2013 kl. 19:30 |
|
![]() |
|
Hmmm... først virkede det at sende billedet direkte til projektoren (to gange i går), men så i dag virkede det ikke
Har installeret ny firmware og købt nye kabler, og hvis det ikke virker så
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |