|
S: Måske defekt Pioneer SC-LX85 |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Irriterende ![]() Min virker i den rækkefølge, at jeg tænder for receiveren først, lader den stå indtil der står stereo i displayet og så tænder jeg for bluray afspilleren. Dette virkede ikke inden opdateringen. |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6413 |
Hurra!
Nu har den virket fint en uges tid
Jeg installerede den nyeste (hemmelige?) firmware og købte nye kabler
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
Sådan - min har også virket upåklageligt siden og ja undrer mig stadig over, at den version af firmware ikke er inde på pioneers officielle side eller at receiveren ikke selv henter den. |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Jeg vil tro den kun er beregnet til distributører, for at hvis der kommer nogle ind med Feks. handshake problemer kan de muligvis afværge en RMA'er ,men man kan da undre sig at de ikke har sendt det ud officielt ,nu var procedure forholdsvis nem for jer ,men der kan være nogle der kunne gede i den, og så skulle den måske åbnes og med separat batteri og seriel tilsluttning Osv. så tror det er lidt af hvorfor den ikke er frigivet, men der er da helt sikkert nogle der har afviklet deres forstærkere pgr. samme som jer. Men fedt det spiller for jer
![]() |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |