recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SLET
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SLET

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SLET
    Sendt: 31-Marts-2020 kl. 19:21
Hej derude

Begge ting er til salg her:

Kom med bud, er lagt op med DBA priser, så vi finder en god pris til recordere folket.

Recordere priser
Monitor Audio: 7000,-
MK Sound: 7000,-




Redigeret af Grymok - 21-April-2020 kl. 19:56
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2020 kl. 20:21
MK Sound MX350 MK2 kan du nok godt få 6500-9500kr for - afhængig af hvor sulten du er efter at få det solgt

Monitor Audio silver serie RX, er en konge serie til pengene, men brugt salg af det er til gengæld ikke så høj. her tænker jeg nok imellem 5500-8000kr for det hele. dog kommer det meget an på hvilken farve de er i. jeg havde selv RS serie i Rosewood, fed farve men svær at sælge.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2020 kl. 20:28
Ak ja glemte at skrive farven.
Det er deres Sorte træ udgave, super pæn finish!
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2020 kl. 20:33
okay det hjælper helt klart på salget
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2020 kl. 08:50
Jeg vil mene at 6.5-9.5k er meget optimistisk for din MK subwoofer. 
Der er en til salg i Nordjylland for 5.5k lige nu. Jeg forestiller mig at den går for 4-4.5k, maks 5.
Læg dem på Dba. Det er det bedste sted at sælge brugt.
Husk billeder. Det hjælper altid på salget. 
Mvh. l'Blundt
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2020 kl. 18:35
Den der er på DBA ligner også en noget ældre model, den har klasse a/b forstærker, hvor min er med klasse D.

Ja billeder er nok meget gode, desværre står subben på mit depot lige nu, så har ikke rigtig nogen billeder :(
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2020 kl. 19:26
Hvis noget skal hjælpe på dit salg så er Det måske beliggenheden. Og så er den vel i noget piano og ikke matsort?
Hvad koster sådan en fra ny? 
Mvh. l'Blundt
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2020 kl. 19:33
det er min gamle mx350 mk2 usa version, som er til salg hos en anden, så når din nu er nyere og blevet opdateret, så kan det være at den er mere værd.
De sidste modeller af mx350 mk2 kostede 20.000kr fra ny mener jeg.


Redigeret af Vilstrup - 02-April-2020 kl. 19:33
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2020 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af l'Blundt l'Blundt skrev:

Hvis noget skal hjælpe på dit salg så er Det måske beliggenheden. Og så er den vel i noget piano og ikke matsort?
Hvad koster sådan en fra ny? 


Ja subwooferen er i piano blank sort, hvis det er det du efterspørger.

Det hele står i hvidovre/Amager.
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2020 kl. 20:14
Det var det jeg mente, noget blank sort.
Jeg læste testen du linker til, og der I står jo netop at der ikke er den store forskel på de 2 versioner. En interesseret mulig køber vil jo sikkert også have læst den tekst, og alt muligt andet. Og så er det ikke sikkert at han giver meget for de forskelle på de 2.
Men hvad erstatte man sådan en subwoofer med? 
Mvh. l'Blundt
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2020 kl. 21:11
Jeg fik udskiftet min klasse A/B med mksound klasse D, så jeg slap for en hjernedød irriterende brummen, som jeg ikke kunne komme af med. Det blev så fixet med en klasse D.
Så ved ikke om klasse D er mindre modtagelig overfor støj på strømmen i huset etc.

Udskifter med 2 stk selvbyg subwoofere :D
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2020 kl. 10:08
Begge ting er til salg her:

Kom med bud, er lagt op med DBA priser, så vi finder en god pris til recordere folket.


Redigeret af Grymok - 04-April-2020 kl. 19:00
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu