recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: NAD 7400 stereoreceiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: NAD 7400 stereoreceiver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fredvej Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-August-2010
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredvej Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: NAD 7400 stereoreceiver
    Sendt: 09-November-2019 kl. 16:47
Nu sælger jeg min gode gamle kraftfulde NAD 7400 stereoreceiver

Udgangseffekt 100 W i 8 Ohm kontinuert, 400 W i kortvarige spidser.  Tonekontrol i 3 valgbare frekvensområder for henholdsvis bas og diskant.  To sæt højttaler kan tilsluttes.  Terminalerne for et sæt af højttalerne kan tage bananstik, og for det andet sæt er der kraftige skrueterminaler til kabler uden stik.  Indgang for grammofon kan indstilles til MM eller MC.

Stereoreceiveren fremstår som ny, og den originale velfungerende fjernbetjening og original brugsanvisning og servicemanual følger med.

Online brugermanual: https://www.manualslib.com/manual/108996/Nad-7400.html

Anmeldelse og målinger: https://www.kenrockwell.com/audio/nad/7400.htm

Eksempler på tilsvarende kraftigt udstyr:
Denon DRA-800H stereoreceiver Kr 4.799 (100 W udgangseffekt)
NAD C368 stereoforstærker Kr 7.499 (80 W udgangseffekt).


Pris Kr 1900 afhentet i Esbjerg.


Redigeret af fredvej - 07-December-2019 kl. 18:23
Til top
fredvej Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-August-2010
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredvej Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 12:10
NAD 7400 er bygget som tuner, forforstærker og effektforstærker i samme kabinet.

Effektforstærkeren kan bruges separat via linjeindgang MAIN IN på bagsiden, både i stereo med udgangseffekt 100 W i 8 Ohm kontinuert, 400 W i kortvarige spidser, og i bridged mode som monoblok på 200 W i 4 Ohm kontinuert, 800 W i kortvarige spidser. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu