|
S: Nad stereoanlæg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2016 kl. 08:16 |
Da jeg af bekvemmelighedsårsager efterhånden har skiftet alt på nær mit surround ud med Sonos, sælges mit Nad stereoanlæg nu også.
Alle stumperne har fået glimrende anmeldelser. Sættet består af følgende komponenter: C325BEE - Integreret forstærker Specs Review C525BEE - CD-afspiller Specs Review C445 - DAB radio Specs Review HTR L73 - Fjernbetjening Pris 2.250 kr. Sonos ZP90 (Connect) kan tilkøbes til 1.500 kr. ![]() Review Redigeret af bjorno - 15-Februar-2016 kl. 08:23 |
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tillader mig da lige at sende denne en tur til toppen.
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Kan Sonos købes uden NAD anlæg?
|
|
![]() |
|
Det afhænger af buddet. Den er sat lidt billigere solgt sammen med sættet, som lidt ekstra krydderi for køber.
Umiddelbart kan jeg jo godt bruge connecten med et sæt aktive højttalere i resten af mit setup. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |