|
S: NAD T777 + Dali Mentor 6 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Volcano ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rasmus8D
Mentor 6 var nede i 13.000 kr. for et sæt HFK Europaplads har en ven og jeg fået rabat på HT Sbht Held og lykke med salget |
|
Samsung UE46D8005, UE32D5005
NAD T575, DALI Mentor 6, Sonos |
|
![]() |
|
Portuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Storkøbenhavn Status: Offline Point: 163 |
En lækker enhed til 16000,- forringes ikke med 40% af værdien på 6 måneder. Når der så er 2 år garanti tilbage, og enheden er 1 år gammel, skulle prisen så være 6500,-? Markedet er ikke sådan - heldigvis!. Hold fast i det er kvalitet du har og sorter i udtalelser og skambud. |
|
![]() |
|
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
Jeg synes også at 10.000 for min NAD virker meget lidt?
Synes nu at jeg har sat en fornuftig pris, 2000 kr er da også en pæn slat at spare samt 7500 kr sparet på mentor 6 sættet? Der er jo forsat garanti på produkterne :-) Men folk skal være velkommen til at afgive et bud :-) |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Ja kunne ikke lige huske om det var 12-13 mentor var nede i ;) men det os mere princippet i at mange sikkert har købt... ;)
Altså 10.000 er sgu for lidt for den Nad. Specielt når den er så ung og med to års mere garanti. Tror dog også 2500 er for lidt i rabat. Så tror jeg de fleste vil købe fra ny i stedet, når man skal lægge så mange penge ;p men det er så svært, pludselig kan der komme bud som var meget højere end man turde tro på ;) og lad os da håbe for det... Må man egentlig spørge, hvorfor du vil af med dette herlige sæt? |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
Hej Rasmus, det må du da gerne :-)
Det er rimelig simpelt, pengetræer er ikke opfundet endnu desværre hehe og da vi står og skal flytte, er vi nød til at finde nogle penge til det, og så må jeg spare sammen til noget andet gear, dog køber jeg nok en fornuftig soundbar ind til da, har overvejet sonos (da vi har sonos over alt i forvejen) eller den fra B&W... Muligt at 2000-2500 kr er for lidt i rabat, men hey et sted skal man jo starte :-)
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Ja, sådan er det jo, ens krav ændrer sig løbende, og man sætter nok mere pris på den rigtige bolig ;)
Held og lykke med det hele ;) og ja, man skal starte et sted ;) |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Tak Rasmus :-)
|
|
![]() |
|
wukku ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 15 |
Har sendt dig en pm.
|
|
Panasonic TX-P50VT30, HDI Dune Prime 3.0, Yamaha RX-A1020, Dali Mentor 6 LE, B&W VM-1, B&W M-1, B&W PV1, Wii, PS3
|
|
![]() |
|
Wokku den er modtaget og jeg har svaret.
|
|
![]() |
|
Nogen der har lyst til at give et bud på min NAD ?
|
|
![]() |
|
Slet ingen interesseret?
Kom med bud :-) |
|
![]() |
|
mentormic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2013 Status: Offline Point: 30 |
hej har sendt en pm jeg ved ikke om der er nogle herinde der ved hvordan man sender pakker over 20 kg
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |